Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Laitetaan sitten tänne, kun pelihän se tämäkin tavallaan on.

Elikkäs karaokea singstarin tyyliin internetissä. Tarvitsee liittää vain mikki koneeseen ja alkaa laulaa luikautella. Kappalevalikoima on tosin melko ulkomaalaispainotteinen (=kokonaan) ja kappaleet muutenkin aika radiokamaa.

http://www.karaokeparty.com/

Itse vetäsin tossa CCR-Have you ever seen the rain kappaleen ja keräsin mahtavat 2500 pistettä :rock:

Voi jösses... 4,8m paras ja sit oltiin jo nenällään. Pienillä askelilla pääsee alkuun, mut sit painovoima voittaa. Tekniikkaehdotuksia?

Tuossahan on monta tyyliä miten yrittää. Hauskinta/vaikeinta on saada touhusta juoksemisen "näköistä".
Alkus hieman O:lla etu nojaa, sitten QP yht'aikaa, sitten toinen asekl WO, QP, WO, jne. Onnistuminen on paljon kiinni ajoituksesta. Kaatumista voi yrittää estää sitten askeleiden pituudella ja näppäilemellä vähän eri tahtiin reiden ja pohkeen ojennuksen. Tuolla tyylillä oon päässy vauhdikkaasti 35m. Rämpimällä sitten maaliin asti.

Mä oon yksin nauranut täällä tota juoksupeliä :D ei vattu mitä asentoja.

Mä oon kans repeilly täs juoksuäijälle, sain sen juokseen takaperin ja seuraavaksi juoksin yhdellä polvella eteenpäin. Musiikki tuo hienoa urheilufiilistä :thumbs: kuulostaa ihan vangelisin biisiltä mutta en pääse sitä kunnolla kuuleen, kun äijä on naamallaan heti kun musiikki alkaa.

Back
Ylös Bottom