limp duck
Banned
eiii mikä toi 4lvl on:p
noi vastaukset vois pistää jonnekin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eiii mikä toi 4lvl on:p
Hah, mä oon jumis kutoses. Hermoja raastavaa.
jumalauta ku ei tajuu ees vinkeistä... mitä tossa Lv3 under water jutussa oikein haetaan? :wall:
ja kyllä, on todella hermoja raastavaa olla näin tyhmä :D
edit. huh, onnistuinpas ratkaisemaan kolmos levelin.
Eilisestä asti tehny ja lvl 16 on murhaa. Kertokaa nyt joku helppo vinkki. Oon kokeillu kaikki "i give up", "give up", "i surrender" sun muut isoilla ja pienillä, mutta en vaan keksi.
Sitten voi ottaa mallia. Paina quotea tossa thaazanin postissa niin näet miten se spoiler on siihen saatu.En osaa käyttää.![]()
Kaikki muut on suht helppoja, mutta toi vitonen tökkii jotenki
Höh, laitoin 2 kertaa oikean vastauksen level 5:een mutta ei mennyt läpi. Sitten piti tuosta spoilerista kattoa että mikä oikea vastaus on, niin samahan se oli minkä olin jo aiemmin laittanut. Kolmannella kerralla toimi.

Tätä ei tainnut olla täällä vielä, mukava ajan- (sekä linnun-) tappopeli.
Damn Birds
You are a statue in a park. You stood here for years and watched birds pooping on you, until, one day your patience came to its end. You decided to take revenge on these little motherfuckers..
Koeta pitää patsas puhtaana ampumalla yllä lentelevät, ulostavat, pikkutirpat ja pulut (levelien edetessä ilmaantuu uusia ja isompiakin lintuja). Vasemmassa ylälaidassa näkyy pieni kello, ja kun tämä käy loppuun on aika katsastaa päivän saldo. Joistakin linnuista saa enempi rahaa kuin toisista. Aina ennen seuraava kenttää on syytä puhdistaa patsas paskasta, ostaa lisää panoksia ja mahdollisesti ostaa jopa parempi ase. Uuden aseen hankkiessasi muista ostaa tähän myös ammoja, elleivät vanhan aseen kudit käy. Anti-poo defenceä (eli suojaa) kannattaa välillä hankkia lisää. Game over tulee silloin kun paskamittari saavuttaa maksimaalisen rajansa, ts. pelaaja hukkuu kakkaan.
Hiirellä paukutellaan
1-5 valitaan ase
Pee niinkuin pause
R:stä voi ladata aseen halutessaan, tosin tämä lataa automaagisesti lippaan kuluessa loppuun
Oon "jo" kympissä!