Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Siä on yks turrettipaikka alussa. En tiiä kuinka oikeaoppisesti mennään, mut mä teen näin: Ootan alussa, et tulee muutama ukko hollille ja pamautan spesiaalilla perseeseen, että saan rahat siihen keskitason turrettiin ja rakennan sen sitte pikavauhtia. Sitte vasta niitä clubmaneja. Ja vasta sen verran myöhään, että ne viholliset tulevat clubmanin kohdille vasta siinä kohtaa, missä munatykkikin paukuttaa niitä, kun eivät nuo ukot yksin pärjää mitenkään ja tulee tuhlausta.

Sitten oottelen spesiaalien kanssa aina, että tulis useampi dino tai jatkossa niitä ratsuja vastaan, että sais rahaa lisäkatapultin rakentamiseen.
Hehe, onpahan muotoutunut ihan identtinen pelirutiini tänne myös :) Mutta mä en tolla vaikeimmalla tasolla pääse kyllä pitkälle, noutaja tulee aina viimestään siinä keskimmäisellä aikakaudella ku se spesiaali on ihan susi. Jos sinne viimoseen kauteen päääsis ja sais ostettua ion cannonin vai mikä lie, niin homma ois jo voiton puolella.

Onko ton age of warin vaikeimmalla läpipelanneet käyttäneet pausea kesken pelin? Pause päällä se spesiaali ase nimittäin latautuu. Eli jos pausea käytetty niin sitä ei sitten lasketa läpipeluuks. Tuntuu toi vaikein ihan saakelin vaikeelta. En vaa pääse läpi ni en. Kerran oon onnistunu pääseen jopa toiseks viimoselle aikakaudelle ja oon pelannu varmaan 50 peliä.

Käytin kerran pausee mut sillon mulla oli jo se spesiaalikello täynnä. Siinä tarvii tuuria vaikeimmalla, mulla tuli ne melkeen aina ne isot vihut ihan peräkkäin ja spesiaali osu hyvin. Käytin sellasta taktiikkaa että annan tulla ne siihen tykin etäisyydelle ja sitten pistän ensin 3-4 "perustyyppiä" ja perään 1-2 "ampujatyyppiä". Jos isojen vihuja ei saa spesiaalilla, annan niiden tulla melkein linnotukseen kiinni ja teen "isontyypin" ja pistän perään monta "ampujatyyppiä", siten että ampujat tulisi samaan kasaan sen oman ison taakse, että ne kaikki voisi ampua yhtä aikaa.

Jouduin kyllä pelaaman todella monta kertaa että onnistu.

Käytin kerran pausee mut sillon mulla oli jo se spesiaalikello täynnä. Siinä tarvii tuuria vaikeimmalla, mulla tuli ne melkeen aina ne isot vihut ihan peräkkäin ja spesiaali osu hyvin. Käytin sellasta taktiikkaa että annan tulla ne siihen tykin etäisyydelle ja sitten pistän ensin 3-4 "perustyyppiä" ja perään 1-2 "ampujatyyppiä". Jos isojen vihuja ei saa spesiaalilla, annan niiden tulla melkein linnotukseen kiinni ja teen "isontyypin" ja pistän perään monta "ampujatyyppiä", siten että ampujat tulisi samaan kasaan sen oman ison taakse, että ne kaikki voisi ampua yhtä aikaa.

Jouduin kyllä pelaaman todella monta kertaa että onnistu.
Aika tutulta pelisysteemiltä kuulostaa :) Nohh, kai se on vain uskottava että vielä se läpi menee. Jos tosiaan vihujen isot pääsee linnoitukselle niin ei vissiin kannata pikkujanttereita alkaa tekeen ku ne ei taida ehtiä lyödä kertaakaan ennen ku kuolee, tai niin minusta ainakin tuntuu. Eli iso ukkeli ja ampujia perään. Täytyy koittaa olla sinnikäs.

voi vitun vittu...

vaikka tommone musiikki ei nappaakkaan pätkän vertaa niin tulipahan tota silti rämpyteltyä varmaa melkeen 2h :jahas:
Tuo on oikeesti ihan helvetin addiktoiva. Viiminen kitara haluttais saada mutta kuka oikeesti saa 5 perfectiä tuolla viimisellä tasolla. 5 kultaa oon saanu kyllä, mutta vitut se mihinkään riitä!

Aika tutulta pelisysteemiltä kuulostaa :) Nohh, kai se on vain uskottava että vielä se läpi menee. Jos tosiaan vihujen isot pääsee linnoitukselle niin ei vissiin kannata pikkujanttereita alkaa tekeen ku ne ei taida ehtiä lyödä kertaakaan ennen ku kuolee, tai niin minusta ainakin tuntuu. Eli iso ukkeli ja ampujia perään. Täytyy koittaa olla sinnikäs.

Ekalla kerralla meni läpi. Liian helppo! Tein pelkkiä torneja alusta asti. Vissiin kahdella tai kolmella vikalla tasolla en tehnyt yhtään ukkoa.

Back
Ylös Bottom