Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Rose&Camellia:
http://nigoro.jp/game/rosecamellia/rosecamellia.php

Peli, joka ei tarjoa kauheita haasteita eikä kestä pitkää käyttöä. Bitch-slappingiä parhaimmillaan - pelissä ohjataan nuorta naista jonka tarvitsee läimiä vastustajiaan avareilla naamaan. Hieman Punch-Out -tyylinen.

Jos joku ei saa ohjeista selvää (kai nyt kaikki japania osaavat...?), niin tässä lyhyesti: Lyödäksesi vastustajaa, odota että oikealle syttyy "Attack"-nappi. Klikkaa sitä ja vie hiiri kaaressa oikealta vasemmalle vastustajan naamalle. Väistääksesi hyökkäyksen paina vasemmalle syttyvää "Evade"-nappia ja vie hiiri vasemmalta oikealle kaaressa. Väistettyäsi vastustajan hyökkäyksen, syttyy "Counter"-nappi, jota painamalla voit suorittaa vastahyökkäyksen.

Ja ei muuta kuin aatelisnaisia läpsimähän!

Vielä "viimeisen" pelin pojot switchbackissa: 13 475 831 ja rahaa 4,6 milj.

Jannu heitti kauheet lukemat taululle.. Oli pakko testailla.. Uppin vähän sniidummin. Oma enkka Switchissä on nyt 15 192 204.

Frogia oon yrittäny hieroa.. Tosi kaukana oon. Levelille 44/50 asti päässy. 44/50 on about valovuoden päässä maalista.

<3 Cipe

Ottakaa ceenelosta ja niitä korjaus juttuja mukaan ihan helvetisti ku pohjalle menette. Oikeesta alakulmasta pääsee helvettiin ja 2 kertaa pitää saatana tappaa:hyper:

Korjasin sen sulle.. Spoiler tagien käyttö ei tässä yhteydessä olis ollu välttämättä mikään ihan paska juttu. Se loppu tulee meinaan jokaiselle pelaajalle aika "mukavana" yllätyksenä.. Tai siis ei se enää mikää yllätys oo..

No anyways. Hauska loppu hyvälle pelille.

Laitetaanhan vielä jotain tulostakin onslaughtiin. 119007450 pistettä kentässä Inspired. Paljon on vielä oppimista...

Testailin Sinus karttaa.. Ekalla yrityksellä lvl 170 ja 221610486 pistettä.

Ihan hauska peli. Menee vaan jossain levelin 165 paikkeilla tosi haastavaks. Ei noilla nukeilla paljoo yli ton lvl170 pääse.

Joo. Tsekkailin foorumia ja oon testaillut tota laserchainia.. Se on vaan jotenkin niin syvältä.. Pitemmälle pääsee joo.. Pelistä vaan katoo kaikki idea, kun joku laserohjus ampuu kaikki vihut ruudun ulkopuolella...

Nukeja niiden olla pitää! Isoja paukkuja keskellä ruutua. Parhaimmillaan fyrkkaa tulee useita tonneja kerralla. Nam.

Ei siitä laser rocketista (vai mikä olikaan) oo paljoa hyötyä enään jossain 150-->, vaan laser chainin päätykki ampuu sitten laaaaaaserilla monsterit kumoon seuraavat parisataa leveliä. Tällasen käsityksen mä oon saanu siitä.

EDIT: ainakun mä oon kokeillu pelkästään laser rocketseja, tyyliin 5x koko mapissa niitä comboja, niin hyvin pääsee johonkin 130. Sitten yhtäkkiä kaikki raketit katoaa ja monsut pukkaa läpi ku vettä vaan.

En saa mitään muita yhdistelmiä toimii kun sen laserchainin, oon ilmeisesti aika paska, eikä nuo ohjeetkaan ole mitenkään vaikeat??

Teet Nukeja. 2 sinistä perustykkiä ja yks ohjuspatteri. Sijoitat ne siinä kartalla ihan vierekkäi. Tyhjää niiden eri tykkien väliin ei saa jäädä ilmeisesti kun maksimissaan sellasen yhen tykin viemä tila. Voit tarkistaa minkä aseen kanssa combo muodostuu painamalla c -näppäintä. Sitten uppaat damagen kaikista täysille ni se on siinä. Parhaiten mä oon saanu sen toimii seuraavasti..

Sijoitat ne siniset tykit siten, että niiden range ei osu tiehen.. Ainoastaan ohjuspatteri kantaa tielle. Silloin ne siniset tykit ei säädä omiaan ja saat Nuken aina kun combo on valmiina (cooldown n. 4-5sek). Sitä nuken "killzonea" kannattaa tehostaa siten attä laitat niitä tazereit hidastelemaan niitä hyökkijöitä ennen kun ne saapuu "kuolemankujalle". Niistä tazereist vaan damat ja ratet kaakkoon ja se on siinä. Mun käsittääkseni +damage upgrade toimii myös noihin nukeihin, eli lvl 110 jälkeen +100dmg vaan siihen ympärille ja pirusti..

Emmä tiiä selvittikö yhtään. toivottavasti.

Back
Ylös Bottom