Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Helkkarin vittumaista kun järjelmästellisesti könyää maata ensin helkkarin pitkään ja sitten game over tulee kun pari kertaa "missaat" bensa-aseman.:curs:

Voi vittu mikä paska!!! Pelasin äsken 2,5 tuntia ja sitten kun olin rauhassa kaivelemassa niin menin johonkin kaasutaskuun ja kuolin siihen. Vihaan äkkikuolema pelejä... Ja en tallettanu kun muuten ois menny pisteet nollille :wall:

:hyper:

Jätkät ei vaan osaa.. Bensaa pystyy ostamaan varalle.. Ja kaasutaskuista peli varoittelee niiden "sanomien" muodossa. Jossain +5500ft syvyydessä ei oikeestaan voi enää porata.. Siel täytyy edetä räjäyttämällä, kun joka puolella on kaasutaskuja. Parhalla radiaattorilla ja hullilla se alus kestää kyllä about 6 kaasutaskua.

Vittumaista tossa pelissä on jos kaasutasku räjäyttää 500 000 arvoisen mineraalin tai kun alus on niin täynnä, että ei enää pysty etenemään haluamansa mineraalin luokse. Teleportteja, nanobotteja, dynyä ja varatankkeja kannattaa ostaa! Alhaalta löytyy todella arvokasta matskua ja kaiken lisäks vielä kunnon yllätys.

Vittumaisia tossa noi maanjäristykset!!111
Olen tehnyt suoraa tunnelia alas arvokkaitten mineraalien luo ja just päässy -5000 jalkaan ja seuraavan kerran kun menin pinnalle tyhjentää sitä ihmekaivuria niin tulee maanjäristys ja sitten se tunneli on vituillaa, ok ei paha, mutta sitä on tapahtunu nyt kolme kertaa vartin sisää:curs:

Vittumaisia tossa noi maanjäristykset!!111
Olen tehnyt suoraa tunnelia alas arvokkaitten mineraalien luo ja just päässy -5000 jalkaan ja seuraavan kerran kun menin pinnalle tyhjentää sitä ihmekaivuria niin tulee maanjäristys ja sitten se tunneli on vituillaa, ok ei paha, mutta sitä on tapahtunu nyt kolme kertaa vartin sisää:curs:

Mulla on sellanen fiilis, että kun laskeudut yli viiteen donaan ja tuut sieltä ylös niin maa järisee joka kerta.. Mee suosiolla pidemmälle.. 5500 jälkeen alkaa löytymään miehekkäästi kunnon mineraaleja.

Edit: Jos raha politiikka on kunnossa niin 5500 jalan jälkeen ylös ei tarvii tuoda alle 5M krediitin kuormia.

Hö. Vaikka rahaa jäi 2 miljoonaa niin silti vain 8054487 pistettä(snaking path)... Miten saat noin paljon pisteitä?

Mihin te ne bonukset oikein käytätte? Mulla menee ne suurin osa tulivoimaan, pari kantavuuteen. Tosin tykkejäkin on sitten 1 tai 2 ja loput "pysäyttimiä".

Noni, nyt alko TD kulkea vähän paremmin. Snaking pathissa 10 562 549 pistettä ja rahaa jäi 3 miljoonaa. Muutaman tykin olis voinu helposti jättää tuosta ostamatta.
Kokeillu olen tota frog-kenttääki, ilman menestystä.

Back
Ylös Bottom