harvinaisen mulkku tuo parksoccer
:curs: jep! vituttaa tällaset pelit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
harvinaisen mulkku tuo parksoccer
Snadisti päivitystä pistetilateeseen...
Snaking path: 2,9M
Switchback: 3,9M
Vector TD
Snake Path, eka peli 4 126 972 pojoa. Yks öllimöllin perkele pääs läpi. Seuraavan kentän kimppuun.
Loppukesä onkin varattu. :arvi:
90-luvun alussa tuli pelattua paljon yhtä nyrkkeilypeliä (ei 3D boxing) olisko ollu ihan vaan boxing tai sitten siihen oli joku lisä.
edestä ylhäältä kuvattu. 3 tuomaria oikealla ylänurkassa ja välillä ne katsoivat toisiaan tai keskustelivat ja silloin pystyi potkaisemaan tai tekemään likaisen lyönnin, jos tuomarit huomasivat tuli varoitus ja kolmesta loppu.
vastuksia oli varmaan noin 8.
viiminen vastus oli ainakin Tyke Bison :D , eka oli varmaan joku sullivan , vanhanajan nyrkkeilijä ilman hanskoja.
386 pc:llä tätä tuli hakattua ja senkun löytäis jostain olis nostalgiaa taas muutamaksi illaksi, se oli loistava !!!

Ring Pass Not:
http://www.kongregate.com/games/SandhillGames/ring-pass-not
Logiikka/tuuri -peli. En jaksa selittää mitä tässä pitää tehdä. Ärsyttävä, ja olen addiktoitunut kun olen vakaasti päättänyt päästä pelin läpi. Olen jopa päässyt viimeiselle tasolle, mutta sitten kuolin.
Erittäis addiktoiva peli... meni eilenillalla muutama tunti joutusasti kun tuota pelailin, en kyl päässy kun pikkusen yli puolenvälin. :jahas:

Helkkarin vittumaista kun järjelmästellisesti könyää maata ensin helkkarin pitkään ja sitten game over tulee kun pari kertaa "missaat" bensa-aseman.:curs:Viikonloppuna tuli taas pelailtua yhtä kaikkien aikojen parasta nettipeliä..
Motherload
>2 500 000 000 pojoa irtos..
Aivan mahtava peli.. Parempaa joutuu jo oikeesti etsimään.
<3 Cipe
Viikonloppuna tuli taas pelailtua yhtä kaikkien aikojen parasta nettipeliä..
Motherload
>2 500 000 000 pojoa irtos..
Aivan mahtava peli.. Parempaa joutuu jo oikeesti etsimään.
<3 Cipe
Sammakko lentämään, pistäkää paremmaksi.Oma enkka listalla 29369
http://www.ultimatearcade.com/arcade/games/megajump.html