Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
miekassa ja sandaaleissa: score 119934
18 battles and defeated 3 arena champions. ja toi taistelujen määrä riippuu siitä paljon saa experienceä per battle. nimittäin jostain syystä mulla tuli keskivaiheen matseissa vaan jotain 200exp eli tuli tapeltua normaalia enemmän.. toi tulos tänään, parhaimmillaan menty 4 pomoon ja henki poies.

Toi package on wanha, joten meni helposti ykkösellä.

Mä en pärjää tossa gladiaattoripelissä (onneksi töissä on hyvä reenata).

Toi viridian room :S Jos joku oikeesti pääsee sen läpi huijaamatta, niin Rispekt

Meni se läpi noin tunnissa kaverin kanssa joskus viime talvena. Se toinen (jonka nimä en muista, saman tekijän kuitenkin) on vielä hiukan vaikeampi ja pidempi. Sitä kannattaa kokeilla jos tykkäsi tosta, :thumbs:

Miksi näin? Kolmannessa kuvassa tuo ihmetyksseni aihe näkyykin parhaiten. Eli siis tapoin vastustajan, mutta silti hävisin?! Newgrounds - saitilla pelasin, onkohan tämä joku aiempi versio, josta tämmöinen bugi löytyy?

Viimeksi muokattu:
You won 23 battles and defeated 4 arena champions.
Your final score was 254605.
Vihu tappo mut kahella lyönnillä. :(

Swords and Sandals

Joopa joo... tuli sitten tahkottua tuota hetki jos toinen, 37 voittoa ja 5 pomoa listittynä. :)

swordsandsandals.jpg

Eikös tuossa lue "want to play the full version of this game?". Eli oisko tehty tahallaan toi bugi, että eteenpäin pääsee vasta full-versiossa..

Aiemmin tuolla Playaholicsissa ei peli avautunut, joten sen takia etsin sitä jostain muualta. Nyt se kuitenkin suostui avautumaan.

Joopa joo... tuli sitten tahkottua tuota hetki jos toinen, 37 voittoa ja 5 pomoa listittynä. :)
Miten helvetis sä pääsit noin pitkälle? :worship: Parhaimmillani oon voittanut 21 vastustajaa ja jotain 5-6 kertaa päässyt siihen neljänteen pomoon asti, mutta siinä kuollut.

Back
Ylös Bottom