Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
On muuten vaikee peli, alle 10 vastusta pääsen :(

Huikeaa, että muutkin pelaavat tätä klassikkoa!:) Oma ennätys kuusi voittoa ja sitten seitsemännessä kylmää kyytiä. Tässä pelissä on mielestäni ainesta todelliseksi Pakkotoiston kulttipeliksi, sillä taisteluissa kohtaavat ne täällä palstoillakin tutut elementit kuten, kipu, peräänantamattomuus, rohkeus ja lopulta kunnia!

Jos tuosta pelistä negatiivista hakee, niin se on tuo tympeähkö tosiasia, että joudut aloittamaan pelaamisen aivan alusta, kun tappio aikanaan tulee.:(

Nyt ei muuta kuin Pakkotoiston sohva-gladiaattorit tämän huikean pelin pariin ja ennätyksiä, vinkkejä sekä strategioita jakamaan!!!:rock:

Huikeaa, että muutkin pelaavat tätä klassikkoa!:) Oma ennätys kuusi voittoa ja sitten seitsemännessä kylmää kyytiä. Tässä pelissä on mielestäni ainesta todelliseksi Pakkotoiston kulttipeliksi, sillä taisteluissa kohtaavat ne täällä palstoillakin tutut elementit kuten, kipu, peräänantamattomuus, rohkeus ja lopulta kunnia!

Jos tuosta pelistä negatiivista hakee, niin se on tuo tympeähkö tosiasia, että joudut aloittamaan pelaamisen aivan alusta, kun tappio aikanaan tulee.:(

Nyt ei muuta kuin Pakkotoiston sohva-gladiaattorit tämän huikean pelin pariin ja ennätyksiä, vinkkejä sekä strategioita jakamaan!!!:rock:

Tää on vaan niin ärsyttävän koukuttava. Miksei tässä ole save-mahdollisuutta :D

Kerroppa vähän taktikoistasi, niin jaetaan tietoa! Kyllä ne muutkin tähän vielä innostuu...:nolo: Itse ostan kaikki suojat mitä rahalla saa ja myös tuon pienen miekan. Vahvuudet olen laittanut, niin että voimaa ja hyökkäystaitoa riittää. Taas tuli äsken tukkaan ja pahasti, tällä kertaa viidennessä ottelussa.:(

Kerroppa vähän taktikoistasi, niin jaetaan tietoa! Kyllä ne muutkin tähän vielä innostuu...:nolo: Itse ostan kaikki suojat mitä rahalla saa ja myös tuon pienen miekan. Vahvuudet olen laittanut, niin että voimaa ja hyökkäystaitoa riittää. Taas tuli äsken tukkaan ja pahasti, tällä kertaa viidennessä ottelussa.:(

Aseita ei kannata ostaa, panostan kaiken voimaan ja vitalityyn. Ensimmäiseen 3 vastustajaan en osta mitään. "areena päälliköiltä" saa aseita. Äsken pääsin kolmanteen välipomoon. Eli about 10 voittoa. Kun olen saanut voiman 20, panostan liikkuvuuteen. Tässä mun taktiikka, varmasti on parempiakin :)

28 voitettua ottelua ja 5 välipomoa, hell yeah. Enää en pelaa tätä :D
My Play Stats for Swords and Sandals
My Score This Play:495075
My Top Score Today:495075
My Top Score This Week:495075
My Top Score All Time:495075
My Rank Today:6
My Rank This Week:63
My Rank All Time:1006

Ei helvetti!27 on jo uskomaton tulos!:worship: Kerroppa nyt tällaiselle 8 taistelun voittaneelle, että miten tuollaista tulosta lähdetään tekemään? Otin tuon sun taktiikan, enkä panostanut kuin voimaan ja vitalityyn sekä jätin miekan ostamatta. Toimi tuohon nykyiseen 8 voittoon asti siis.

Ostatko uusia suojia koko ajan?

Millainen on itse taistelun taktiikkasi? Nopea ratkaisu? Kyttäilyä? Huutelua?

Pakkohan tässä on taas kokeilla.

Ei helvetti!27 on jo uskomaton tulos!:worship: Kerroppa nyt tällaiselle 8 taistelun voittaneelle, että miten tuollaista tulosta lähdetään tekemään? Otin tuon sun taktiikan, enkä panostanut kuin voimaan ja vitalityyn sekä jätin miekan ostamatta. Toimi tuohon nykyiseen 8 voittoon asti siis.

Ostatko uusia suojia koko ajan?

Millainen on itse taistelun taktiikkasi? Nopea ratkaisu? Kyttäilyä? Huutelua?

Pakkohan tässä on taas kokeilla.

Kiitos :kippis1: Juu toi on taktiikka, panostin voimaan eniten, sitten vitalityyn ja satunnaisesti kestävyyteen. Liikkuvuuteen laitoin kanssa pari. Huutelen niin kauan kunnes se tulee lähelle, sehän kokoajan väsyy siitä. Kokoajan kehitän tasapuolisesti armoria, yhtään asetta en ostanut. Helpotuksena kerron, ettei vastustajat enää ota mitää jättiharppauksia voimissa eteenpäin :)

kiitos vinkistä :) , 29 sain niitattua (vai olikohan se 29. se loppupomo, vaiko 30.) Kannattaa pistää vähän karismaankin niin saa huudeltua paremmin, sain pari loppupomoo tapettua huutamalla ne kumoon. :)

Menipä multakin pari tuntia. Voitin 21 matsia, jossa varmalta näyttänyt voitto meni ylihuonoon tuuriin. Siis mulla oli reilusti toista sataa hit pointtia, vastustajalla 21, arvatkaa kumpi sai pari onnekasta kriittistä :curs:

Muuten meni Battleaxen neuvoilla, mutta laitoin enemmän vitalityyn ja vähemmän voimaan.

Nyt tuli ennätys ja samalla rajat vastaan. 25 voittoa ja luottavaisin mielin uuteen kamppailuun. Luottamus kasvoi, kun huomasin ettei vastustajallani ole edes asetta. Nyrkki kyllä puhui sitäkin rapsakammin ja näin minun oli aika kaatua. Jälkiviisaana mietittynä olisi "ehkä" kannattanut myös tuohon puolustukseen panostaa. Nyt kun se jäi ykköseen. Voimaa kyllä piisasi 18 asti ja vitaliakin 15. Hyvä peli.:kuola:

Battleaxen vinkeillä mentiin pitkälle, mutta lopulta kuolin viidenteen pomoon (28. vastustaja). Ja eikun syömään...

Back
Ylös Bottom