Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oon tossa rusakkopelissä niin uskomattoman paska, ettei kukaan uskokaan. Osaksi tietysti syy hyvissä hermoissa. 10 minuutin jälkeen meinasi lentää hiiri seinään, ja olisi lentänytkin jos ei olisi johdolla kiinni.

Toi rusakkopeli ei taida näyttää ku 10 numeroa tossa tuloksessa. Ittellä oli silleen, että kellojen arvo oli joku 6000+ eikä jääny yhtään lintua ottamatta ja näytti mukamas ton 1,4 miljardia :) Mut uskoisin että se on enemminkin 140 miljardia tjsp. Ei taida muuten vaikeutua enää siinä vaiheessa, kun kellot alkaa olla sitä 1500. Siis kellot pysyy saman kokosina. Toi peli on yleisfiilikseltään <3 Kannattaa poikkasta toi urli tohon .../orisinal kohtaan. Siellä on siistejä pelejä lisää!

EDIT: näkyy muuten vasemmassa yläkulmassa pelin aikana kaikki numerot, mut ei tossa lopullisessa. Pitää seuraavan kerran ottaa print screeni, kun pupu on putoomassa ja tarkastaa siitten :P

Vähän yli 6 biljoonaa pupupelissä :D Olin vetässy hiiren ulos ruudusta ja sit se pupu lagas ja kuolin :( Joulu menee mukavasti tota pelaillessa.

Ok, nyt loppu mun pupupelailu, tajusin, että toi pelin aikainenkaan pistelaskuri ei kasva loputtomiin. 99 triljoonaan näyttää, mutta uskon saaneeni sunnilleen miljardi triljoonaa :D

Ok, nyt loppu mun pupupelailu, tajusin, että toi pelin aikainenkaan pistelaskuri ei kasva loputtomiin. 99 triljoonaan näyttää, mutta uskon saaneeni sunnilleen miljardi triljoonaa :D

Tääääääh? :eek:

Sairasta :D

Toisaalta, eiköhän toi lähe kasvamaan aika huikeeta tahtia jossain vaiheessa.. Yksi osuma tuo 40000 pistettä ja pulu vielä tuplaa koko potin :)

Olutpelissä 43,56, ei se prkl oikeassa elämässä tuopin pitäminen ole noin vaikeaa.

Alkoi ärsyttämään se kyräilevä äijä siinä taustalla... :D

Back
Ylös Bottom