Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Voi perkule. Kattelin kun jätkät nokitteli toisiaan, ja päätin koettaa lupauksestani huolimatta vielä kerran. Eli kolmannella yrityksellä 2805 (taisi olla sittenkin neljäs, kolmannella tuli 27jotain). Petyin. Nyt saa riittää tuo peli.

Isorassa nyt 2819:whip:, printscreen kusee jostain syystä, mutta kai uskotte ihan sanomallakin:david:

EDIT: Haittaako pisteisiin noi restartit vai onko kiinni vain ajasta?

Voi perkule. Kattelin kun jätkät nokitteli toisiaan, ja päätin koettaa lupauksestani huolimatta vielä kerran. Eli kolmannella yrityksellä 2805 (taisi olla sittenkin neljäs, kolmannella tuli 27jotain). Petyin. Nyt saa riittää tuo peli.

Yritä nyt vielä parantaa. "Joutuisin" iteki vielä kokeilemaan:)

http://www.mofunzone.com/online_games/xeno_tactic.shtml

Ihan huippu peli ja vaikeustasoakin on tarpeeksi. 5 levelissä olen päässyt jotain 20-30 tasoa, jonka jälkeen on aina tullut noutaja.. Mielestäni kaikenmaailman tornipuolustukset jää ihan kakkoseksi tän pelin rinnalla!

Tuota tuli aikanaan mätettyä mutta puhti loppui kun aikaa kului viimeissä tasossa noin kaksi tuntia. Tuossa pystyy koijaamaan normaaleja öhkiäisiä siten, että rakentaa kaksi tunnelia, joista toinen on tukittu ja toinen johtaa maaliin. Kun öhkiäiset ovat juuri pääsemässä maaliin johtavan tunnelin suulle, myy suljetun tunnelin suulla olevan tykin ja ostaa vapaan tunnelin suulle tykin. Näin vihollisia voi pyörittää tykkilabyrintissä loputtomasti.

Onhan toi tullu testattua.. Jotenkin liian fiini. Perus TD menee mulle paremmin esim. desktop TD.

Tänään tuli väännettyä Feudalism läpi kertaalleen.. Ihan helmi. Vie aikaa, mut hei.. Todellinen helmi!

Pelasin ekan pelini Siegillä. Ihan mahtavaa menoa.. Kun sai kunnon Samurait kehiin, niin ei vihollisilla ei ollu enää mitään jakoa.

Tohon peliin kannatta kyl toi pari tuntii uhraa.

Onhan toi tullu testattua.. Jotenkin liian fiini. Perus TD menee mulle paremmin esim. desktop TD.

Tänään tuli väännettyä Feudalism läpi kertaalleen.. Ihan helmi. Vie aikaa, mut hei.. Todellinen helmi!

Pelasin ekan pelini Siegillä. Ihan mahtavaa menoa.. Kun sai kunnon Samurait kehiin, niin ei vihollisilla ei ollu enää mitään jakoa.

Onko tossa joku raja, että paljonko voi tehä rahaa sillä että kuskaa paketteja paikasta A paikkaan B? Meinaan kun itselläni ei enää tule rahaa niistä paketeista vaikka kuinka vien ne oikeaan paikkaan.

Miten tuon pelaa "läpi"? Itse valtasin tuon maailman ja sitten ei tapahtunut mitään :hyvä:. Myös se oli kivaa kun myi sellaisen välkkyvän äijän niin oli lopunaikaa loputtomasti rahaa :jahas:

Back
Ylös Bottom