• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Oma thread pikkupeleille

Pomoista on selvitty mutta välillä homma kaatuu ihan siihen kun joku näistä pikkuninjoista pääsyy kiven pöllimään. Sehän palautuu reilussa parissa minuutissa takaisin mutta brillianttia en ole enää siinä vaiheessa saanut vaikka lopussa kaikki kivet pesässä onkin.

Ikä
26
Kaupunki
Jyväskylä
Onkohan kellään tietoa että mikä peli mahtaa olla kyseessä:

Eli siis pelissä oli muistaakseni ns. kartta pohjana, sitten piti valloittaa koko alue ja kaikilla osilla oli joku oma arvo ja aina kun haastettiin niin siinä tuli sellanen noppataistelu ja suuremman summan saanut sai sen alueen itselleen. Ei tule millään päähän että mistä sen löysin mutta sillon tuli väännettyä ja paljon!

Onkohan kellään tietoa että mikä peli mahtaa olla kyseessä:

Eli siis pelissä oli muistaakseni ns. kartta pohjana, sitten piti valloittaa koko alue ja kaikilla osilla oli joku oma arvo ja aina kun haastettiin niin siinä tuli sellanen noppataistelu ja suuremman summan saanut sai sen alueen itselleen. Ei tule millään päähän että mistä sen löysin mutta sillon tuli väännettyä ja paljon!
Tämä? http://www.gamedesign.jp/flash/dice/dice.html

Heitähän Powerhousu tänne taas joku koukuttava nettipeli, jota joka toinen pakkislainen ryhtyy pelaamaan. Tollasta kun ei ole enää ollut Dolphin Olympics 2:en ja Snot Putin jälkeen.

Ikä
37
Heitähän Powerhousu tänne taas joku koukuttava nettipeli, jota joka toinen pakkislainen ryhtyy pelaamaan. Tollasta kun ei ole enää ollut Dolphin Olympics 2:en ja Snot Putin jälkeen.
Oonko mä joskus laittanu? On niitä monia pelejä tullut pistettyä, mutta en muista, että mikään olisi ollut noin suosittu.

Ja nyt ei tule mitään mieleen, kun en ole pelaillut yhtään. Joten laitanpa huvikseni pelin, joka on ollut mulle kai kaikista koukuttavin ikinä. Nämä on täällä olleet jo muistaakseni, mutta tässä uusinta, jos jollekin on uusi tuttavuus:

Color infection
ja
Color infection 2

Ikä
37
^Hyviä pelejä

Tähän peliin oon kyllä ihan totaali koukussa. Vaatii joissakin kentissä melkoisesti ajattelua. Pitäny youtubesta kattoo pariin kentään ratkaisu, kun ei vain keksi millään.
http://www.arcade.fi/peli/gravity-master.html

Nostan sille hattua kuka pääsee ton 16 kentän "omin avuin"
Mä oon joskus pelannu ton läpi. Ja omin avuin. Kävin sen takia ostaan uuden hiirenkin, kun vanha tökki liikaa. :D

Tigre

VIP
Ikä
29
Wut?:D Sen pallon pitäis pysähtyä siihen maaliin, eikä mennä siitä läpi.

Ei se niin vaikea ollukkaan mitä eka luulin. 16 kenttä oli ihan saatanasta, mut sen jälkeen ei taas enää kovin vaikeeta.

Edit. Ei kun olihan 19 kenttä myös ihan sairas.