Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onion sanoi:Mitenkä ois oma osio kehonrakennukselle, kun noita osioita löytyy jo voimailulle ja aerobiselle? Mun mielestä ois hieno homma jos saatais ihan oma osio pullistelijoille, jossa keskustelu painottuisi lihan tuottamiseen.
Mitä olisit Mike mieltä?
Liittyhän tuo ravinto ratkaisevasti myös voimailuun, fitnessiin ja kamppailulajeihinkin. Olisi vaan kiva saada oma aihealue bodauksessa käytettyihin tekniikoihin ja liikkeisiin. Onhan noita liikkeitä bodauksessa ihan hemmetisti enemmän, kuin vaikka voimailulajeissa, joten olisihan siinä ihan osion paikka. Olisi helppo hakea tietoa vaikka olkapäiden treenaamiseen, jne jne ja kaikkiin boudauksessa käytettyihin erikoisempiin liikkeisiin/treenimuotoihin. Ei sekottuisi tuo ravintopuoli niin paljon treenimenetelmien kanssa.Mike sanoi:Treenaaminen ja ravinto liittyy niin tiiviisti yhteen, ettei niitä voi erottaa.
Vaikkei pitänyt sössötellä enempää niin on ihan pakko kysyä, että mikä tarkoitus sitten on voimanosto-osiolla kun kehonrakennus/bodaus-osio olisi jo treenimenetelmiltään/liikkeiltään laajempi? Siis voimanostotyyppinen osio, joka keskittyy boudaamiseen/kehoiluun.Mike sanoi:Siis yleensä treeni ja ravinto kuuluvat yhteen. Kyllä voimanostajakin kysyy ravintopuolelta ruokaohjeita. Kovin vaikeaksi menee jos teemme liikkeille oman alueen, aiheuttaa vain päänvaivaa käyttäjille että minnekäs nyt treeniohjelmani laitan kun samalla pitäisi kysyä miten penkki tehdään.
Ok! :kippis1:Mike sanoi:Voimanosto on oma lajinsa, bodaus on kovin yleinen treenaamistapa. Voimanosto on helposti erotettavissa omaksi keskusteluksi.
Timba79 sanoi:Ei kannata erottaa bodausta treenistä ja ravinnosta. Eikös siellä kuitenkin ole puhe bodailutreenistä jos ei muuta maninita? näin mä tän oon käsittänyt...
Raven sanoi:Ei ehkä munkaan mielestä kannata, koska olen nytkin mieltänyt tuon treeni ja ravinto osion enemmänkin kehopuolen juttuihin, varsinkin nyt kun voimailupuoli siirrettiin omaan osioon.