Oma lajisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Judoa hieman alle kolme vuotta
Combat Hapkidoa 2 vuotta
Taekwondoa 2 vuotta

Nyt olen vuoden tahkonnut Tai-shin mun kungfua.

Jokin urheilukamppailulaji kiinnostaisi oheistreeninä, joskin puntin, kungfun ja akrobatian harjoittelun lomassa ei taitaisi palautuminen riittää enää mihinkään.

punttia pennusta asti, samoin judoa ja kakea paria tyylisuuntaa. näitä pisimpään kaikista. monta sataa tai tuhatta litraa hikeä ja hieman vertakin on valutettu. kokeiltuna yhden talven tai peruskurssin verran aikido, ninjutsu, taido, tai chi, choi lii fut kung fu, bjj, taura muso ryu jujutsu, escrima kilikali, kuntonyrkkeilyä, kun muistaisi kaikki mitä on kokeillut tai hetken aikaa treenannut.

nykyisin taas edelleen punttia ja ehkä jotain uutta lajia voisi kokeilla, jos aika ja kunto, sekä yleinen terveys sallivat. joku kevyt, simppeli, toimiva, kohtuu rento laji kävisi yleisen kunnon ylläpitoon ja jonkunlaisen itsepuolustuskyvyn ylläpitoon ja kehittämiseen. vaikka pappakarate, -jujutsu tai ehkä krav maga kenties voisivat olla vaihtoehtoina.

Nyrkkeily.

Joskus kokeilin ihan vähän thainyrkkeilyä, ja kerran reino opetti minulle judoa (tai no jotain semmosia painijuttuja). Kilpanyrkkeilyn pohjiksi harrastin hetken jotain niinkin typerää kuin kuntonyrkkeilyä ja kuntopotkunyrkkeilyä. Nyrkkeily on kuitenkin aina ollut laji, jota olen mielinyt harrastaa. Vieläkin joskus surettaa, ettei silloin nuorempana ollut siihen mahdollisuuksia.

aikanaan 4 vuotta WTF taekwondoa, hiukan rimpuilua hontai yoshin ryu jujutsussa ja nyt tarkoitus aloittaa taas ip-hommat todella pitkän tauon jälkeen hapkidolla...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hokutoryu ju-jutsu ja brasilian ju-jutsu aloittamisjärjestyksessä.

Jujutsua (Hokutoryu) reilun vuoden lukiossa, keltainen vyö.. Kokeilin myös parin treenin verran judoa ja aikidoa, ei kolahtanu samalla tavalla kun jutsu. Valitettavasti koutsi joutui olkapääleikkaukseen eikä pienellä paikkakunnalla ollut toista osaavaa.. Treenaamiseen tuli tauko ja keskityin tanssiin (ääripäälajeja? ;)), mutta nyt asun kaupungissa, voisi etsiä hyvän seuran ja kokeilla jujutsua uudestaan :)

Mä luulin vastanneeni tähän jo, mutta ilmeisesti en! Eli skidinä nyrkkeilin vähän ja painin aina sillon ihan huvinvuoks. Ja sitte nyt syksyllä 04 thainyrkkeilyä, keväällä 05 vaihdoin BJJhin. Sitte nyt kävin vähä vaparissa, mutta oli niin paljon muuta että en kerenny ku käydä vähä BJJssä aina sillon tällön ku olin himassa. Ja nyt syksyllä alotin vaparin taas...

Vois päivitellä kans ku tätä innostu lukeen. Eli BJJ päälajina (5krt viikossa), vapari/potkis (2krt viikossa) sivulajeina. Tarkotuksena olis saadaa enemmän pystyä lajivalikoimaan mahdollisimman nopeasti, mutta nyt ei puitteet anna periksi vaikka mies ehkä taipuiski.

Krav maga/defendoa tullu harrasteltua puolisen vuotta.. Vapari ja lukkopaini kiinnostaisi. Mattolajit yleensä kiinnostaa.. Mutta alkaa jo ikä tulla vastaan, en oo enää mikään poikanen ;)

Vaikka kamppailulajien harrastajat on kyllä aina sanoneet että ikä ei ole ikinä ongelma..

Krav maga/defendoa tullu harrasteltua puolisen vuotta.. Vapari ja lukkopaini kiinnostaisi. Mattolajit yleensä kiinnostaa.. Mutta alkaa jo ikä tulla vastaan, en oo enää mikään poikanen ;)

Vaikka kamppailulajien harrastajat on kyllä aina sanoneet että ikä ei ole ikinä ongelma..

Itsekin nyt 29 vuotiaana olen ensimmäistä kamppailulajiani BJJ:a aloittamassa. Eikai sitä koskaan ole liian myöhäistä aloittaa. Saa nähdä minkä ikäistä porukkaa tuonne peruskurssille ilmaantuu. Toivottavasti ei tiseään ihan ikälopuksi tunne. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom