Olympiakamppailut Lontoossa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites nuo Lontoon kisat, kiinnostavatko kamppailulajit olympialaisissa? Entä suomalaisten osanotto? Suomellahan kuusi kamppailijaa mukana, painijat Hietaniemi ja Kettunen, judokat Ylinen, Sundberg ja Jokinen sekä taekwondossa Mikkonen.

FightSport katsastaa näiden tyyppien ennakkotunnelmia lähipäivinä. Ensimmäisenä vuorossa Suvi Mikkonen.

Olympiakisat ovat tietty uran päätavoite ja vain kerran neljässä vuodessa, mutta olisipa hienoa, jos kaikki kamppailijat voisivat valmistautua tärkeisiin otteluihin/kisoihin tuollaisella tarkkuudella.

No jos satun tv:tä katsomaan ja sieltä tulee painia tai judoa niin voin katsoa. Taekwondoa jos tulee nin vaihdan kanavaa :D

Mikkosella on potentiaalia nostaa Taekwondo suomessa uuteen nousuun.
Ensimmäinen kotimainen ammattiurheilija taekwondon saralla joka menee Olympialaisiin.

Itse kun on natiaisena tuota judoa tullut harrasteltua niin yritän katsoa ne matsit. Jos Taekwondoa tai painia tulee sopivaan aikaan niin voin katsoa.
En tiedä kyllä kenestäkään noista mitään, että osaako kukaan kertoa näistä judokoista mitään vai pitääkö mun olla niin ahkera että googlettaisin ?

Itse kun on natiaisena tuota judoa tullut harrasteltua niin yritän katsoa ne matsit. Jos Taekwondoa tai painia tulee sopivaan aikaan niin voin katsoa.
En tiedä kyllä kenestäkään noista mitään, että osaako kukaan kertoa näistä judokoista mitään vai pitääkö mun olla niin ahkera että googlettaisin ?

Odottelet nyt vaan viileästi, FightSportilta tulee jokaisen judokan haastis vielä ennen kisoja.

Kyllä kattelen,eniten kiinnosta nyrkkeily,mutta seurailen muitakin mitä töiltä kerkiin.Mä muuten päätin että ku Rion kisat alkaa ni mä olen lomalla ja katon kaiken mitä haluan,tän vuoden lomat töppäsin itse ku en muistanu koko kisoja.

Ensimmäisenä kisatunnelmiaan kertoo Johanna Ylinen. Asenne vastustajiin on kohdallaan: "Tulette jonossa, lähdette pinossa."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mietitäänpä muuten hetki vaikka sitä seikkaa, että Suomen kokoisesta maasta on kolme judokaa kisoissa. Melko kova juttu.

Jos hieman suhteutetaan tuota, niin olympialaisiin pääseminen judossa on kovempi juttu kuin UFC:ssä otteleminen. Varsinkin nyt kun olympiapaikkoja ei jaeta maanosakiintiöiden mukaan.

Kuinka monta judokaa olympialaisissa on per painoluokka? Taekwondossahan on 16, onkohan judossa sama? Tasohan siellä on älyttömän kova ja tasainen. Hyvin pienet asiat ratkaisevat kuka pääsee mitaleille ja kuka häviää heti ensimmäisensä.

Kuinka monta judokaa olympialaisissa on per painoluokka? Taekwondossahan on 16, onkohan judossa sama? Tasohan siellä on älyttömän kova ja tasainen. Hyvin pienet asiat ratkaisevat kuka pääsee mitaleille ja kuka häviää heti ensimmäisensä.

Ainakin virallisilla kisasivuilla ilmoitettujen osallistujien määrä vaihtelee painoluokkien välillä. Miehissä näyttäis olevan 30 osallistujaa tai vähän yli per luokka, naisissa parista kymmenestä ylöspäin. En sit tiedä miten se käytännössä menee jos kaikissa painoluokissa on tarkoituksena olla sama pudotussysteemi, mutta joka tapauksessa selvästi enemmän osallistujia kuin taekwondossa.

Kiinnostais tietää miksi yhtään suomalaista ei ole valittu nyrkkeilyyn, eikös se Team London rakenettu sitä varten?!

Kyllä noista kaikki kiinnostaa. Kovat odotukset on judokoihin. Toivotaan, että pärjäävät. Bokraus ja jalkahippajumppa kiinnostaa kanssa. Muo nyt kiinnostaa muutenki kaikki noihin kisoihin liittyvä, niin melko sama, mitä tulee, niin kaikki töllätään :)

Suositut

Back
Ylös Bottom