Olympia 2016

Dodii. Nyt on laatua striimissä, ja näkyy ilman VPN perseilyä.

Väsyttää ihan perkeleesti ja ihmettelen miten tää velliperse pääsikin ylös.
Sama, menin kuitenkin nukkumaan tuossa 01:30.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvemmin kyl oikeesti vituttaa katsella jotain bikiniperseitä. Sais olla omana päivänään noi miesten ja naisten bikinit ja sit miesten kehonrakennus omana päivänään

Nainen tolle ukolle, "You're sexual chocolate."

Mitä noi selostajat selittää. :D

Pari kertaa striimi on nyt hitsannut kiinni, ja sanoo että mun netti ei toimi, mutta refresh ja homma pelittää taas.
Hassua että toi ei mulla pätki eikä laatu tipu, mutta se vaan stoppaa välillä. Tuntuu että jos se joutuu bufferaa, niin sit se aina stoppaa kokonaan.
Voisi sanoa että hyvin toimii, pl. noi katkokset. Kuitenkin muutama sekunti kun refresh ja homma jatkuu HD:nä.

Pari kertaa striimi on nyt hitsannut kiinni, ja sanoo että mun netti ei toimi, mutta refresh ja homma pelittää taas.
Hassua että toi ei mulla pätki eikä laatu tipu, mutta se vaan stoppaa välillä. Tuntuu että jos se joutuu bufferaa, niin sit se aina stoppaa kokonaan.
Voisi sanoa että hyvin toimii, pl. noi katkokset. Kuitenkin muutama sekunti kun refresh ja homma jatkuu HD:nä.
Sama homma itellä.

Mä yritin herätä tänä vuonna suoraan siihen aikaan että ois isot pojat lauteilla. Ehtii sopivasti juoda kaffet ja herätä tässä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom