Olympia 2016

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jengi ei taida oikeen tajuta tota kokoeroa, mikä noilla on tuolla, aina kuulee klassisen "ei kehokisoja pelkillä lihaksilla voiteta" mutta jos omaa tuollaisen mallin kuin ramilla, tuolla kireidellä niin onhan se nyt perkele jos joku vähintään 50 paunaa kevyempi bonac voittaa... heathiakin aina kehutaan selkäposeista, mutta ramilla on kaks kertaa enemmän lihaa selässä, joten vaikka heathin lihakset kuinka pullistuisi poseeratessa niin minusta ei vaan ole järkeä sen perusteella hylätä tuota hirvettävää kokoeroa... mutjoo kun mä en nyt päätä kuka tuolla voittaa niin jos pitäis veikata kuinka IRL tää menee niin
1 phil
2 rhoden
3 dexter
4 rami
5 bonac
6 rölli
tosin cedric voi tunkea top6seen

Bonac pesee Ramy n 10-0, Ramya ei edes säälistä top 10 porukkaan, nämä ei ole vaakapaino kisat, ei edes offseason paksuin kisat...

Jos keskivartalon leveydestä kisailtaisi, olisi Rölli ainakin selkee voittaja! :D

x1961-mr-olympia-weekend-11007_final.jpg.pagespeed.ic.7OIsgH8pbI.jpg

Onhan Ramy hiukan pienempi, mutta huomattavasti kireempi kun ennen! Ja vaikka pienempi, niin silti huomattavasti isompi kun muut.. Mut kyllähän Philli ton taas varmaan vie.. Olympia on vähän ku F1 nykyään, ajellaan jonossa Hamiltonin takana :zzzz:

x1961-mr-olympia-weekend-11025_final.jpg.pagespeed.ic.ATgpIrjR_G.jpg

Kehonrakennuksen arvostelu kriteerit; lihasten koko, lihasten näkyvyys(kireys), lihasten malli ja muoto, lihasten suhde toisiin lihaksiin, (esim reisi 10x pohje,ei hyvä), kehon rakenne ja kyky tuoda lihakset esille. Nämä kaikki kriteerit täytyy toteutua. Nyt lavalla liian paljon isoja perseitä ,ruikkuja forkkuja ja pohkeita, liian isoja rintalihaksia suhteessa olkapäihin, alikehittyneitä trapseja, nestepöhöjä, alaselkä rasvaa ym ym. 212 sarja tulee olemaan paljon kovempi.

Mun silmään Phil oli tosi iso, isompi ku viimevuonna mutta mun silmään näkyi pienen pieni pehmeys. Bonacci ja Roelly säväytti ainaki meikäläistä kaikista eniten. Vaikkakin Bonacilla kapea hartialinja mutta mahtavaa paksua lihaa jokapuolella. Röllillä kaikista friikein paketti.

Noiden kuvien perusteella Rami, Rölli ja Rhoden vie, ei pysty ymmärtää miks suositaan noita pienempiä ukkoja... kun noilta isommilta löytyy mallia ja kireyttä myös

SNIP

-- Mjahas replysin vähän myöhään ja sieltä tulikin vähän uutta kuvaa...

Ramy on kyllä pienemmän oloinen, posket ei oo varmaan koskaan ollu noin kapeet :D
Youtube striimissä vitun paska kuvanlaatu mutta kuvien perusteella Heath ottaa kuudennen Olympiansa.

Kertokaa mulle selvällä suomen kielellä että monelta suomen aikaa on isojen ukkojen finaali?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom