Olli Hokkanen - Colan juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Hokkanen on kyllä asiallisen olonen jätkä ja nimenomaan rento. Kyllä minä veikkaan että tuo BB-Perttu ja Olli Hokkanen - tour voi menestyäkin. Sehän on just semmosta settiä mitä känissä haluaa nähä. Itekkin aina känissä kattelen Olli Hokkas - pätkiä niin nyt vois nähdä livenä miehen. :hyper:

Mä en tiennytkään millainen "kansakunnan mannekiini" tämä Olli oikein on. :eek: Olen tainnut elää ihan tynnyrissä. No nytpä tiedän, ja voi luoja. Paljon iloa yhdestä tollosta :D

Mä en tiennytkään millainen "kansakunnan mannekiini" tämä Olli oikein on. :eek: Olen tainnut elää ihan tynnyrissä. No nytpä tiedän, ja voi luoja. Paljon iloa yhdestä tollosta :D

Live long and prosper - Sano mummo kun teinirunkkaria munille potkas.

KOLA-OLLI LUPASI TULLA YRITTÄMÄÄN ENNÄTYSTÄÄN UUDESTAAN! :rock:

edit. Oli muuten hienoja suorituksia tossa Ennätystehtaan parhaat ohjelmassa ton Ollin haastattelun jälkeen. Kaveri totes maastavedon jälkeen jäätävästi kun juontaja kysy oloa: ''Kauheeta, Tuskaa!'' :)

Heh, Olli Hokkasen systeemit näki suurinpiirtein siitä ajankohtaisen kakkosen haastattelusta jo aiemmin :D . Hakkasi sitä aitaa ja siinä se olikin.

Siis mitä vittua...? :D

Ei vittua vaan Hokkasen kullia.

Kannattaa olla tarkkana, että levittää myös oikean kaverin kullikuvia :)
Pikkusen nimittäin vituttaisi jos itestä levitettäisiin jotain feikkikuvia netissä

olli ounaa vielä pölyjen laskeutumisenkin jälkeen :D

Katsottuani kuvat tuli ensijärkytyksen jälkeen jotenkin hyvä olo, tunne siitä että olen aivan julmetun komea, minulla on atleettinen, suorastaan veistoksellinen vartalo ja majesteettinen, ylpeyttä ympäristöönsä säteilevä penis.

Back
Ylös Bottom