Olli Hokkanen - Colan juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
noloja on noi kaikki jutut tossa ohjelmassa. Muistaakseni samassa jaksossa juontaja teki ennätyksen siinä kuinka nopeasti hän juoksee portaita alas. Tätä ei ollut kukaan aikaisemmin yrittänyt ja siksi juontajat suoritus oli, yllätys yllätys, maailmanennätys

Kuinkahan helpolla sitä tohonkin ohjelmaan ois päässy. Vois selittää et osaa just jotain tommosta tehä. Ja sit ku kuvataan ni vetäs ihan läskiks koko homman. Toi Olli nyt ei kyl tainnu läpäl tota vetää, vaikuttaa kohtuu vajaalta äijältä.

kyllä se ei taida nyt olla ihan se penaalin terävin kynä.. ei siinä mitään, mutta pitäisi ehkä tajuta se ennenkun menee telkkaan. mä varmaan vetäisin kossua ton määrän tossa ajassa.. naurettava sälli..

toi kossujuttu sitte on leikinlaskua:)
mutta onneton vässy..

Varsin hauska tapaus. Juontajakin lätkäisi idiootti leiman otsaan. :)

Sukunimestä ja asuinpaikasta voisin melkein veikata että hän on jotain etäistä sukua minulle äidin puolelta. Kesti hetken yhdistää tuo sukunimi kehenkään.
"hohohoo...heetkinen..."

Hyvä meininki Olli!

Lähinnä nolottaa niiden pakkislaisten puolesta, jotka on täällä kilvan arvostelemassa Ollia, eivätkä ymmärrä huumoria, jos siinä ei ole suunnilleen hymiötä perässä.

Olli nauraa kotona partaansa lukiessaan nettipalstojen daijujen kommentteja.

Free weight

Hyvä meininki Olli!

Lähinnä nolottaa niiden pakkislaisten puolesta, jotka on täällä kilvan arvostelemassa Ollia, eivätkä ymmärrä huumoria, jos siinä ei ole suunnilleen hymiötä perässä.

Olli nauraa kotona partaansa lukiessaan nettipalstojen daijujen kommentteja.

Free weight
Aivan varmasti.. :lol2:

Ei vittu, mä repesin tolle ihan täysin kun se tuli telkusta. Jätkä rupee itkemään, että oli liian hapokasta. Polle on varmaan tottunut juomaan jotain viikon tietokoneen vieressä seissyttä kolaa niin ei tuo tuore pullo oikein uponnutkaan.

kaveri juonu ties kuinka monta vuotta kokista ja sitte tulee ihan yht'äkkiä yllätyksenä että siinä on happoja :D:D

Mä odotin, että missä vaiheessa tulee ongelmia, mutta täysin puskista jätkä vetäisee kolmannen lasin jälkeen, ettei pysty. Siihen mennessä ei ollut mitään ongelmia :lol2: .

Back
Ylös Bottom