Vinkkejä tehokkaaseen olkapää-treeniin? Jotenki vaan noi olat ei kasva, oisko jollakin viisastenkivi millä niihin sais oikeesti kokoa ja pyöreyttä? Auttakaa likkaa mäessä:whip:.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millaisilla painoilla teette vipunostot ja pystypunnerrukset? Mietin vaan et onkohan painot mulla väärät (yritänkö liian isoilla jne.). Onko dipistä mitään apua olkapäille (periaatteessa pitäis olla)?
Mulla painot on vipareissa 8-11kg ja ... koneissa sekä smithissä 40-55kg.
Anteeksi mutta herranpieksut noita sun painoja! Mä en varmaan koskaa saa ylös tuollaisia määriä:itku:. Hirmuisia amatsooneja täällä...
Jäin muuten miettimään, että teenköhän edes tuota takaolkaliikettä oikealla tekniikalla. Onko siinä tuolla selän kaarella mitään merkitystä - vai pitäisikö selän olla kiinni penkissä? Mulla se kaari tulee automaattisesti jos en ajattele asiaa. Tuossa videollakin näkyy miten oikein runttaan sen selän kaarelle, enkä edes hoksannut tekeväni niin. Kyllä liike silti tuntuu takaolissa.
Ja video oli muuten tekniikkaopastukseen otettu, pienet painot käytössä. Mun mielestä tuota liikettä kannattaa tehdä niin isoilla painoilla kuin suinkin pystyy. Takaolat tarvii kunnon rääkkiä.
No niin... tyhmyys iski, mistä löydän ton sun blogin, uusi asia lapselle:wall:
Anteeksi mutta herranpieksut noita sun painoja! Mä en varmaan koskaa saa ylös tuollaisia määriä:itku:. Hirmuisia amatsooneja täällä...
niin.. siis kiitos hyvistä vinkeistä! Mulle ei ainakaan sovi sitten yhtään toi niskantakaa pystypunnerrus. Mun kädet ei vaan oikeen taivu siihen luonnollisesti. Meil on salilla sellanen pystypunnerruskone. Onx niistä iso olkasilla kokemuksia, vai heivaan ko ohjelmasta mäkeen?
Millaisilla painoilla teette vipunostot ja pystypunnerrukset? Mietin vaan et onkohan painot mulla väärät (yritänkö liian isoilla jne.). Onko dipistä mitään apua olkapäille (periaatteessa pitäis olla)?