Olkapään AC-nivelen leikkaus - kokemuksia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KAIKKI MAHDOLLISET KIROSANAT KAIKILLA KIELILLA... No, tanaan nain (taas) fysiatrin. P...e, sanoi etta voidaan hoidella sun ac-nivelta kortisoni pistoksilla tai sitten leikkaus jossa patkaistaan solisluun paasta pala pois (on tehty melkein parikymmenta vuotta sitten toiseen olkapaahan jo), s...a, mita v...a tuohon nyt sanoisi. Nuo on niita vakio vaivoja kun punttia nostelee... Kyllahan ma tiedan mika tulee ja mista, v...u olisivat hoidelleet koko olan silloin ekalla kerralla helmikuussa. No pitaa ehka odotella kesalomaan asti taalta kun ei nyt talla kertaa ole mahdollista lahtea mihinkaan hoitoon ja eihan nyt kukaan oletakkaan etta maasta jossa on n. 1.5 mljrd asukasta loytyisi yhta kunnon hospitalia missa tehdaan olan tahystyksia... No kyballa vedetaan niin kauan kuin kivut taas pakottavat lopettamaan. HYVAA JOULUA KAIKILLE! :curs:

Mulla rupee onneksi jo helpottamaan näyttäis että paranee ilman leikkausta.
4kk siitä kun ac-nivel repes(diaknoosi oli ac-nivelen distensio). kaksi kortisoni piikkiä se vaati, muutaman fysioterapeutilla käynnin ja kuntoutusta itsekseen 3kk fysioterapeutin ohjeilla.
joutu käydä ostamassa jo uuden kumpparin välillä kun vanha rupes olemaan aika loppu.
kyllähän tässä vielä jatketaan kuntoutusta mutta kivut on mennyttä sen puolesta pystyis jo treenaamaan. parikuukautta aattelin vielä ottaa vähän kevyemmin. sit kokeilla asteittain nostaa painoja.
Itseasiassa tuntuu että osa liikkeistä menee jo paremmin mitä ennen loukkaantumista. Eli tais olla aika paha ylikunto päällä mitä ei vaan itse tajunnut. mikä lopulta johti tohon loukkaantumiseen.

Ortopedi kyllä varoitteli että saattaa joutua jossain vaiheessa leikkaamaan ton olkapään joka tapauksessa. ssp-jänteen kulku reitti on kuulemma vähän ahdas. on kuulemma ollu ahdas jo ennen repeämää.

PS: terveisinä niille jotka onnistuu itsensä rikkomaan mitään kuukauden ihmeparantumista on turha odottaa.
ja ei muuta kuin hyvää joulua.

Mulla repes tuo ac-nivel mopokolarissa... leikkaus oli jossa laittoivat solisuun ja toisen luun kiinni paikoilleen langalla... Tietääkö kukaan pystyykö tekemään punttia enään, ja ennen kaikkea pelaamaan lentopalloa? Lyöntikäsihän se oli sopivasti rikki... valmentaja ehotteli jo vasuriksi rupeamista :down:

Suositut

Back
Ylös Bottom