Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on pakko sanoa, etten tiedä mistä puhut. Voitko siis suomentaa? Vasemmalla keskellä näkyy takaolkapää. Deltoideus, eli hartialihas on kolmipäinen, ja jakautunut etu-, sivu- ja takaosaan. Viparit sivulle ottaa siihe sivuosaan, mutta senhän sä tiesitkin. Halusitko siis tietää, että mikä lihas siinä on?Ensikertalainen sanoi:Kerran tuo pystysoutu ottaa keskiolkapäihin, niin mikä lihas siinä kehittyy olkapäässä?
Tuo mikä on powerhousun (eilen vasta luin ekaa kertaa tuon nimen oikein :D ) avatarissa tuo vasemmassa reunassa keskellä oleva pieni lihas?
Ei siinä muuta suurta ole kuin mun pää.anticube sanoi:Onko tuossa edes pieniä lihaksia![]()
Ensikertalainen sanoi:Kerran tuo pystysoutu ottaa keskiolkapäihin, niin mikä lihas siinä kehittyy olkapäässä?
Tuo mikä on powerhousun (eilen vasta luin ekaa kertaa tuon nimen oikein :D ) avatarissa tuo vasemmassa reunassa keskellä oleva pieni lihas?
Ei välttämättä auta. Mulla oli taannoin useamman kuukauden totaalilepo salilta. Olkapää reistaili ennen taukoa (tauko ei johtunut kylläkään tästä) ja kun aloitin taas tauon jälkeen kevyesti, niin sama kipu oli olkapäässä edelleen heti ekassa treenissä. Joten tulin siihen tulokseen, että se todennäköisesti ei ole lihasperäistä kipua, vaan jotain ihan muuta. Eli pitääpä kai mennä tutkituttamaan itseni...Timba79 sanoi:Totta tuo mitä Bricktop sanoi, eli se ongelman aiheuttaja pitäisi löytää, eikä vaan hoitaa itse ongelmaa. Eli viikon tai parin lepo olkapäitä rasittavista liikkeistä olisi varmana paikallaan.
Bodaaja sanoi:Onko pahajuttu jos tekee olkapäille vaan pystypunnerrusta niskantakaa? Itse en tee olkapäille mitään muita liikkeitä, kasvaako ne ihan kieroon?

Ihan riippuu ihmisestä. Mulle sopii tangolla tehtynä ihan hyvin, mutta käsipainoilla ei sitten ollenkaan.niklas86 sanoi:Onko tuo pystysoutu muuten mahdollisesti käsipainoin turvallisempi tehdä kuin tangolla? Mulla on yleensä olkapäät skeidana pystysoudun jälkeen ni sitä ei viitti tehdä. Käsipainoin vois tietty joskus kokeilla.
Powerhousu sanoi:Ihan riippuu ihmisestä. Mulle sopii tangolla tehtynä ihan hyvin, mutta käsipainoilla ei sitten ollenkaan.