Olkapää pois pelistä. Keksikää mahdollisimman hc treeni kierto.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stuffe
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos ja "anteeksi" olen urpo pää ei toimi sen verta että osais ehkä oikeaan paikkaan oikeat kyssärit sijoittaa.
Mutta tilanne itsellä olkpää meni sijoiltaan ja 5.12.13 ja on edelleen pois pelistä eteen nousee kyllä mutta sivulle ei tai se sattuu ja varsinkin lasku vaihe. No huomenna ""JO"" ultra että saa sitä spekuloida sitten. Ihmettä ei tapahdu . Jalkoja ,vatsoja alaselkää . Kyykky shmitis yms. Motivaatiota olis vaikka kuinka eilen hyvä kyykky"shmit" prässi ,jalkojen ojennus täys pakka toisto ja pito 2toistoo ja pito..... Mutta mitäs sitä tänään keksis takareisiä joo vaikka perse aika piikis. Täs tarkoitus olis käydä 4-5kertaa viikoo salilla. Mutta kuinka siitä ottaa aina jotain irti käytännössä ilman käsiä. Pistäkää ohjelmaa mä lupaan noudattaa. Toki painot voimien rajjoiss eilen kyykky sarjaa jollain reilu satkul siis shmit ja se oli aika helppoa toki pitkää sarjaa niin et prässis sai sit viä viimesiä toistoja.

Tätä kun luet sen aikaa että olkapää on kunnossa niin kehityt parhaiten.

1143_Iloinen_aapinen1125.jpg

Vastaus on hyvin yksinkertainen. Teet salilla mitä pystyt niin, ettet rasita loukkaantunutta kättäsi. Kokemusta löytyy, viime vuoden lokakuussa meni AC nivel olkapäästä. Ihmeitä ei ainakaan yleiseltä terveydenhuollolta kannata odottaa, suosittelen lämpimästi, että otat yhteyttä fysioterapeuttiin, jonka kanssa voitte suunnitella käden kuntoutuksen: näin tein itse ja tammikuun alkupuolella käsi oli jo siinä kunnossa, että maltillinen penkkaaminen onnistui. Oikeaoppinen kuntoutus vaatii pitkäjänteisyyttä ja työtä, mutta se todellakin kannattaa.

Tyyppihän kuitenkin pyytää heti alussa anteeksi ja kertoo ettei pää toimi ja on kaiken lisäksi urpokin. Oiskohan tossa syyt sille, miksi teksti vaatii tulkin tai pari, jotta sen sanoma aukeaisi ees jollain tavalla...

Tossakin riippuu aika paljon mistä kohtaa ja miten pahasti olkapää on paskana. Jos se on kunnolla hajalla niin mitään kyykkyjä ei todellakaan kannata alkaa tekemään, koska onhan siinäkin aika paljon tukea yleensä olkapäillä. Kannattaa suunnitella joku helvetin hc pohjetreeni.

- - - Updated - - -

Tossa ois ylävartalo päivän ohjelma:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom