Olkalaukku läppärille.

En löytänyt parempaakaan osiota asialle ...

Sain vihdoin ja viimein rahaattavan tilalle vähän kätevämmän kokoisen läppärin. Nyt sitten pitäisi hankkia siihen sopiva laukku. Selkäreppumieheksi ei ilmeisesti enää ole paluuta ja salkkumieheksi en haluaisi ainakaan vielä ryhtyä. Jäljelle jää olkalaukku joka kieltämättä hieman haiskahtaa vähän keijolle, mutta ilmeisesti niitä kuitenkin miesväkikin käyttää? Käsveskahan se periaatteessa ainakin vielä 10 vuotta sitten vielä olisi ollut, mutta olkalaukku / messanger bag kuullostaa paremmalta :)

Hinnalla ei nyt sinällään ole väliä kun firma maksaa, mutta jos nyt alle satasella (ALV 0%) irtoaisi. Nopeati katsottuna Ortlieb Sling-it on jo vähän sinnepäin. Sopiiko sitten läppärilaukuksi onkin sitten eri juttu.

Eli kokemuksia ja ehdotuksia kaivataan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös se ole sama minkälaisen laukun (tai useampia) hommaa kunhan se kone sinne ylipäätään sinne mahtuu, läppärin päälle joku sleeve joka tapauksessa. Sanoisin kuitenkin, että mitä enemmän taskuja, väliköitä, kynä-ja käyntikorttitaskuja ja sen sellaisia, sitä parempi, koska kuitenkin sinne tarvitsee kaikkea laittaa...

Itsellä läppärilaukun virkaa toimittaa Adidas Originalsin messenger bag, jonka ainoa vika on se, ettei sitä ei ole tullut vastaan aitona nahkana. Ei tosin toimisi puvun kanssa jos duuni sellaista vaatii, mutta itse kun voin huidella mihin tahansa tapaamiseen tennareissa, niin toimii hyvin.

ps. Vuonna 2011 olkalaukussa ei ole mitään keijoa, mutta joku "shopperi" sopii heteromiehen käteen vasta joskus 2015-2020.

Jos pääset jossakin kokeilemaan, niin kannattaa ehdottomasti testata mikä tuntuu hyvältä. Läppärin koko tietty vaikuttaa. Eri tyypit diggaa eri malleista ja istuvuushan tuossa on tärkeintä. Tai no, joillekkin ulkonäkö. :)

Itse suosin reppua, onhan se vähän junttimalli mutta salkkumalli on epäkäytännöllinen ja olkalaukku käy pahasti niska/hartiaseutuun jos vähänkin enemmän joutuu roudaamaan. Reppu on ergonomisin vaihtoehto, sopii meitsille kun kuljen julkisilla työmatkat. Istumisesta muutenkin hartiat jo niin jumissa, läppäri + laturi + romppeet, noista kuitenkin jo vähän painoa tulee.

Breen laukut onpi hyvää kampetta, jos niitä jostain onnistuu löytämään.

Eikös se ole sama minkälaisen laukun (tai useampia) hommaa kunhan se kone sinne ylipäätään sinne mahtuu, läppärin päälle joku sleeve joka tapauksessa. Sanoisin kuitenkin, että mitä enemmän taskuja, väliköitä, kynä-ja käyntikorttitaskuja ja sen sellaisia, sitä parempi, koska kuitenkin sinne tarvitsee kaikkea laittaa...

Itsellä läppärilaukun virkaa toimittaa Adidas Originalsin messenger bag, jonka ainoa vika on se, ettei sitä ei ole tullut vastaan aitona nahkana. Ei tosin toimisi puvun kanssa jos duuni sellaista vaatii, mutta itse kun voin huidella mihin tahansa tapaamiseen tennareissa, niin toimii hyvin.

ps. Vuonna 2011 olkalaukussa ei ole mitään keijoa, mutta joku "shopperi" sopii heteromiehen käteen vasta joskus 2015-2020.

Toi shopperin laukku on kylla aika Keijo. Rannalle mukaan voisin ehkä ottaa.

Ite olen yrittänyt etsiä kunnon nahkaista läppärilaukkua jo vuoden ajan. Hinta voisi olla suunnilleen siinä 200-350 euroa. Onko jollain ehdotuksia?

Toi shopperin laukku on kylla aika Keijo. Rannalle mukaan voisin ehkä ottaa.

Ite olen yrittänyt etsiä kunnon nahkaista läppärilaukkua jo vuoden ajan. Hinta voisi olla suunnilleen siinä 200-350 euroa. Onko jollain ehdotuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom