Samanlailla sä jokellat internetissä, & Pakkotoistolla ku me muutki. Mun ei tarvii todistaa mitään, ku en väitäkkään mitään. Tai siis väitän: sen ettei älykäs ihminen usko ihan mitä vaan. Menisin jopa niinki pitkälle, ettei oo mitään syytä uskoo vittu yhtää mitään ilman todisteita,

. Ihan kohtuullinen vakioarvo. Ihailtavaa optimismia sulla kyllä idoleitasi kohtaan, ja kova luotto ihmisten sanaan muutenki. Sinuna en silti odottais että kaikki on valmiita moiseen. Sä: X:n väitettiin tehneen Y--->jees ei ne valehtelis mulle. Mä: X:n väitettiin tehneen Y--->hmmm... ehkä, ehkä ei, ei voi tietää, mut voin tarkastella olemassaolevia konkreettisia todisteen muruja ja miettiä kumpaan suuntaan kallistun.
'' Se, että mikään ei ole totta, mitä et ole nähnyt youtubessa, on teinien ja teini-tasolle jääneiden typeryyttä.'' Ei. Yhdistän tän älykkyyteen. Tai siis tyhmyyteen. En hävii mitään siinä jos en usko asiaa X näkemättä. Sä häviit, koska tuut huiputetuks ja hyväuskosuus vaan kasvaa. Käytä samaa periaatetta vaikka siihen miten asioit ihmisten(varsinki joita et tunne hyvin) kaa, ni suahan viedään ku pässiä narussa.
''Miksi te ette yksinkertaisesti hanki esim. Leinon yhteystietoja, ja sano häntä valehtelijaksi päin naamaa, vaan sen sijaan juoruilette täällä kuin ämmät? Koska te ette uskalla, siksi.''

. Teinittelet yms. mut sit sanot jtn tällasta. Siis jos nyt hypoteettisesti olisin valmis näkeen tollasen vaivan tällasen täysin mitäänsanomattoman väittelyn(älä dissaa mun supersankaria!), ja itelle ihan random ihmisen vuoksi, ni saisko esimerkin miten helvetissä toi ikimuistoinen keskustelu menisi? Siis järkevin mitä keksin on joku haastattelu-tyylinen homma :D. Sulta varmaan sais ilmeisesti pisteet jos menisin jonkun räkälän edustalle ja sylkisin tätä henkilöä silmään tjs

. Ei, en tekisi noin. Ei pelota väkivallan uhka, mut ei tommonen keskustelu etenis mihkään. Jos Jari kuuluisi vaikka lähipiiriin, ja olisi tunnettu siitä että heittää hirveitä legendoja joka kerta salilla tjs. ni voit olla varma että haastaisin ''riitaa'' ihan vitusti. Mielestäni olen aivan yhtä rasittava irl ku netissä(tästä varmaan saisi jtn kautta vahvistuksen ;) ), ja pyrinki oleen ihan sama ihminen. Mutta myönnettäköön, ettei näitä juttuja yksinkertasesti pysty esittään täysin identtisesti netin ulkopuolella. Johtuu jo ihan siitäki, ettei KUKAAN todellakaan sais näin suurta laumaa ihmisiä väitteleen jostain tällasesta näin kiihkeesti.
Jotenki söpöä, lutuista kyllä miten ihmiset jaksaa puolustella idoleitaan muna huurussa

.
T: Pelokas ämmä.