Oliivi- ja rypsiöljy??

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
eli miten paljon päivässä tulisi ottaa (tiukkuus ja lihas erottuvuus ei kärsisi).. painon nousu on pysähtynyt lähes kokonaan 2 viimeisen kk aikana. sitä ennen tuli n. 1kg/kk niin ajattelin lisätä noita rasvoja sit ruokavalioon. painan n. 80kg. olen nyt ottanut aamulla ja illalla kumpaakin n. 30ml. ja päivällä vielä ruokailujen yhteydessä olen ottanut rypsi öljyä tilkan..

Paljonko on kokonaiskalorimäärä? Sehän painonnousun ratkaisee... Toki öljyillä kaloreita tulee helposti, mutta rajansa kaikella.

EDIT: Ei muuten kannata tosiaan liikaa hätäillä sen painonnousun kanssa. Tulee aika helposti ylimääräistäkin. Nimim. kokemusta on. Maltti on valttia!

EDIT22424: Tähtää makrojakauman kanssa jonnekin 30/40/30 paikkeille. Tai 40/40/20. Siis hiilarit/proskut/rasvat prosentteina kokonaisenergiamäärästä.

en oo paljoa noita kaloreita laskenu.. oon vaan pitäny huolta et protskuja tulee 160-200g päiväs ja hiilareita sit aina enemmän.. joo tiedän et ei kannata hätäillä hirveesti ton painon nousun kanssa mut kivahan se on kun painoa ja kokoa tulee ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom