Sama homma, jumalauta että puhelin alkoi soimaan ja kokoajan tarjottiin jotain. Mua on oikeasti alkanut nyppimään pahemman kerran, että mun aikaa tuhlataan soittelemalla kaikenmoista rekisteritarjousta jne. Tätä on kestänyt vuosia alusta saakka.Joo komppaan, kannattaa olla tiukkana noiden kanssa sillä ovat monesti lipeviä. Mulle alkoi Enirosta joku nuori jamppa tiuskimaan että etteikö asiakkaat kelpaa kun sanoin ystävällisesti että ei kiitos, ja jankkasi miten internetmainonta ei kannata kun netti kaatuu, puhelinluettelo rules.. :D
Sun ei auta sitten paljoa Suomessa majailla, eli joudut muuttamaan. Muuten ei onnistu mikään verokikkailu. Se on ihan säälittävä aika minkä Suomessa saa sitten viettää jos pyrkii välttämään tämän maan sairaan progeverotuksen.onkos täällä ollut puhetta yhtiön luomisesta ulkomaille? Paljon olen asiaa tutkaillut (lähinnä Yhdysvallat kiinnostaa tiettyjen seikkojen takia) ja saanutkin jotain infoa mutta eritoten omakohtaiset kokemukset kiinnostaisi kanssa. Olen siis ihan suomalainen..
niin ja kyse ei siis ole mitenkään verojen kiertämisestä.. :D