Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ihan oikeasti nyt Mike Sirén, en siis enää Mika Kalervo Sirén. 33 vuotta keekoiltiin Mikana, nyt sitten ollaan Mike kun kerran kaikki Mikeksi ovat jo vuosia sanoneet. Hauskasti "Mike Sirén" löytää googlestakin meitsin jo aikaisemmista jutuista.Siis mitä hittoa,mä oon joteki jääny ihan paitsi kaikesta..
Ooks sä Mike nyt niinku ihan oikeest Mike?Onko Mika taakse jäänyttä aikaa?
Vaimoa ei pappi aikanaan (-77) suostunut kastamaan Jonnaksi. Kuitenkin sitä käytettiin kutsumanimena alusta saakka. Koulun aloittaessaan virallinen nimikin saatiin kuntoon ja Jonna lisättiin kahden muun nimen eteen.
Nykyään moinen tuntuu aika uskomattomalta. Appikin on sitä harmitellut, ettei laittanut aikanaan pappia kävelemään ja ottanut sellaista, joka suostuu kasteen toimittamaan halutulla nimellä.
Heräsi tästä sun nimenvaihdoksesta pieni kysymys. Kun seuraavan kerran nähdään miitissä tai missä tahansa, niin miten toivot itseäsi kutsuttavan? Suomalaisittain miten kirjoitetaan eli MIKE vai englantilaisittain ääntäen MAIK?
Mike sanoi:Kumpaakin on kuultu tässä muutamat vuodet jo, jokainen päättäköön itse, tottelen kumpaakin säntillisesti.
En oo vaihtanut nimeäni. Enkä varmaan tule vaihtamaankaan.