GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oletko tyytyväinen vartaloosi?

Aika usein sitä jää tuijottamaan omaa vartaloaan peilin kautta ja huomaa esim. reidet on liian isot tai naama on liian pyöreä ja rinnatkin voisivat olla kuppikoon verran isommat tai muuta vastavaa.

Mut mie oon oppinu tässä vuosien aikana ajattelemaan asioita toiselta kantilta. Esimerkiksi, jos miulla olis nytten kamalan isot ryntäät, niin niistähän on enemmänkin haittaa sitten vanhemmalla iällä. Suihkuun mennessä joutuisi viskaamaan rintansa olalle, jotta sais pestyä itsensä kunnolla.

Miulla on aina ollut vähän pyöreämmät posketkin, vaikka pieni ihminen olenkin. Enpähän näytä anorektikolta. Ja kintut on sen takia "liian" isot, ku pyöräilen niin maan hitosti.

Eli olen aikalailla tyytyväinen itseeni.

En tiedä onko se iän tuomaa, mutta olen kokenut turhaksi valittaa asioista joihin en voi vaikuttaa, esimerkiksi pituuteen :)
Olen samaa mieltä reinhardtin kanssa siitä kehon toimivuudesta. On se jännä kyllä kuinka puntti harjoitus vaikuttaa joka elämänalueeseen. Olen paljon vahvempi ja jaksan leikkiä lasten kanssa paljon paremmin. Koulussa motivoituneempi, kun tunnen että teen jotain. Kaikista pahinta on sellanen slob olo kun ei saa mitään aikaseksi ja on pyjamassa koko päivän ja vetää karkkia.
Tietenkin aina on jotain parannettavaa vartalossa, sekin vetää sinne salille ;)

Kauheeta kamalaa, katoin tänään aamulla peilistä ja näytin ruipelolta :( Vaaka kyllä kovasti väittää että kiloja on 57, ei voi ymmärtää ei. Mikähän minussakin painaa (ei o pahemmin lihaksiakaan kertynyt vaikka reenaillut olenkin). Tämä nyt ei taas ei liity mitenkään mihinkään.

Vasta alotin (kaks sali kertaa takana) ja nyt jo oon tyytyväisempi ulkonäkööni :D
Eli siis ei kropassa varmastikaan mitään muutoksia viä oo kerenny tapahtuun, mutta tavotteiden vaihtuminen ainaisesta laihduttamisesta muihin päämääriin on tehny ihmeitä. Nyt en enää jaksa päivitellä vatsamakkaroita vaan innolla odottelen salituloksia. Ja kipeet lihakset saa mut uskoon, että kohta jotain konkreettista näkyy :)
Vaikee selittää, mutta tyytyväisempi oon nyt.
Hassua mutta totta!

Pöh. Pöh.

Olin joskus tyytyväinen kroppaani, sitten laihdutin terveyden takia ja tulin tyytymättömäksi. Lihoin 15 kiloa. Laihdutin 15 kiloa ja aloin punttailla. Yhä edelleen tyytymätön. Jenkkakahvat, selluliitti, liian pienet tissit, (kun ne on pariin otteeseen kerinnyt olla ihan hyvänkin kokoiset) makkaramaha... Tuskaa. Voisinpa olla vähemmän itsekriittinen. Mutta ei auta kuin pusertaa punttitreeniä ja yrittää syödä tarpeeksi, mutta ei liikaa. Ehkä joskus voin olla tyytyväinen kroppaani?

Ps. Olen kyllä melko tyytyväinen kroppaani. Se on kuitenkin suht terve ja jaksaa nykyisin paremmin. Tykkään uusista muodostuneista lihaksista ja vahvuuksista, jotka olen itse saanut aikaa. Antaa se ainakin toivoa tulevaa ajatellen...

Dynymentti sanoi:
Aika usein sitä jää tuijottamaan omaa vartaloaan peilin kautta ja huomaa esim. reidet on liian isot tai naama on liian pyöreä ja rinnatkin voisivat olla kuppikoon verran isommat tai muuta vastavaa.

Mä kanssa jään tuijottamaan itseäni peilistä enkä tykkää siitä mitä peilistä näkyy: meillä kotona kaikki peilit näyttää mun mielestä että olen LÄSKI vaikka oikeasti en ole. Tulin siihen tulokseen että peileissä täytyy olla vikaa :D

Vakavasti sanottuna olen kohtuullisen tyytyväinen kroppaani, lihasta saisi olla lisää mutta yritän kohdella kroppaani rakkaana ystävänä, en vihollisena. Syömishäiriöt kokeneena olen ehkä toisinaan hiukan höveli, tavoitteena on "vain" vahva ja terve kroppa. 31-vuotiaana ei voi vaatia ulkonäöltään mahdottomia, johan siinä pistää fysiikkakin vastaan ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom