oletko tyhmä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämä voi olla joillekkin kova paikka, joten jos epäilet älykkyyttäsi älä tee tätä (tai ota ainakin huumorilla lopputulos).

http://www.tieteenkuvalehti.com/polopoly.jsp?d=197&a=1023

tuolla voit testata ÄO:si. normaali arvo on siinä satasen pintaan. testissä on erilaisia kuviota, joten kieli tai kulttuuri ei vaikuta tulokseen millään tavalla.

katsotaan onko bodarit yhtä tyhmiä kuin yleisesti luullaan.

ja oma tulos oli 142. (mensan raja 148, 2% ihmisistä yli tämän). :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin muuten mensan testissä ja pääsin kerhoon :)

Vetäydyn erakoksi mietiskelemään.

Originally posted by nevahood
ja oma tulos oli 142. (mensan raja 148, 2% ihmisistä yli tämän). :wall:

Taitaa olla turha käyttää mensan pisterajaa tuossa. Tuskin käyttävät samaa testiä..

Ottamatta kantaa juuri tuohon testiin, niin väitän että juuri tälläisiin kuviotesteihin pystyy harjoittelulla vaikuttamaan aikasta paljon. Sain lahjaksi hyvän kirjan jossa on perehdytty näihin testeihin, olikohan sitten vihje että olen tyhmä? :)
Tietenkin testit antaa aika hyvän kuvan jonkinasteisesta ongelmanratkaisukyvystä.

Tulos 148 ja aikaa meni 19min. Mutta kuten tuossa aikasemmin mainittiin niin näitä voi ainakin jossain määrin harjotella, ja oon kuitenkin tehnyt näitä aika paljon erilaisia mitä netistä löytyy. Kaikissa on kyllä tullut about sama tulos enkä ole koskaan päässyt yli 150.

Originally posted by nevahood
Tämä voi olla joillekkin kova paikka, joten jos epäilet älykkyyttäsi älä tee tätä (tai ota ainakin huumorilla lopputulos).

katsotaan onko bodarit yhtä tyhmiä kuin yleisesti luullaan.

En mä tarvi testiä tyhmyyteni toteamiseen. Eikä ollut edes kova bodari myöntää. :david:

Originally posted by screwdriver
Ottamatta kantaa juuri tuohon testiin, niin väitän että juuri tälläisiin kuviotesteihin pystyy harjoittelulla vaikuttamaan aikasta paljon. Sain lahjaksi hyvän kirjan jossa on perehdytty näihin testeihin, olikohan sitten vihje että olen tyhmä? :)
Tietenkin testit antaa aika hyvän kuvan jonkinasteisesta ongelmanratkaisukyvystä.

Juu, pienellä treenillä tulokset nousee yllättävänkin paljon. Ja onhan tuurillakin oma vaikutuksensa.

En varmaan ole sitten tarpeeksi älykäs kun en tajua että mitä iloa kenellekään tuollaisista testeistä voi olla. :)

Mä sain 124.. Melkein aina tulee kaikista ÄO-tehtävistä toi sama.. Tavallista älykkäämpi kuitenkin.. :D En oo Mensan virallista testiä tehnyt, kun se maksaa.. Ehkä joskus..

ao.gif

Paska testi, liian helppo, aikaa kului 5min.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom