Oletko koskaan ihastunut samalla salilla reenavaan mieheen?

Itse en ole koskaan ihastunut samalla salilla treenaavaan mieheen, mutta voin kuvitella itseni tälläiseen tilanteeseen. Oman mieheni olen tavannut Pakkiksen vip-ircin kautta; jos hän olisi treenannut samalla salilla kanssani, en olisi koskaan varmaan sanonut sanaakaan. Tämä ei siksi että olisin ujo, vaan siksi että olen realisti. Tiedän ns. 'sanattomat tasoerot', ja mieheni on aikalailla eri universumista kuin itse olen, näin karkeasti sanottuna ;) Ei siinä mtn, en minä mikään suohirviö ole, ihan kaunis ja näyttävä nainen [toki jotkut minua varmasti ei-niin-miellyttävän-näköisenä pitävät, makuja on monia], mutta silti olemme perinteiseen kaavaan istumaton pari. Mieheni on selkeän iso, niitä 'salin isoimpia ja vahvimpia', minä taas... ööö... Noh, ikuisella dietillä :D En siis todellakaan sellainen nainen jonka voisi olettaa löytyvän bodarin/voimailijan kainalosta.

Tuo mitä mainittiin noista jokinorsupeloista, tajuan täysin. Itse en koskaan olisi pienenä lapsena inhonnut nenääni elleivät muut ihmiset olisi siitä huomauttaneet. Täällä Pakkiksella samantyyppinen asia on korostunut hyvin voimakkaasti: Enää 'normaalit ihmiset' eivät olekaan normaaleja, he ovat laihaläskejä, kyniksiä, pahimmassa tapauksessa Pakkiksella iso osa miehistä [naisten keskusteluja aiheesta en ole paljoakaan huomioinut] haukkuu minun silmissäni ihan tavallisen vartalon [normaalipainoisia, tai max hieman yläkanttiin] olevat ihmiset aivan törkeiksi läskikasoiksi, sotanorsuiksi ym ym :urjo: -asenteella. Täällä pinnallisuus korostuu, normaalien ihmisten arvot vääristyy ja todellisuus hämärtyy aikalailla. Tämän huomaaminen voi aiheuttaa pelkoja juurikin lähestymisen suhteen... Entäpä jos se salin ihana mies onkin vastaavanlainen tyyppi, sanoo heti EI ja selän takana naureskelee että hyi vittu mikä plösö kävi mua iskemässä!

Tilanne on tämä: Jokaisella on oikeus ihailla vaikkapa vain fitness-tasoisia naisia. Erittäin tiukkia ja rasvattomia, tai selkeästi treenatun näköisiä. Kenenkään ei ole pakko tykätä 'taviksista' tai sellaisista naisista keissä ei treeni vielä näy, tai keillä olisi syytä hieman dietata. Nämä ovat puhtaasti makuasioita. Kuitenkin, oli omassa päässään ajatus kauneusihanteista mikä tahansa, aina pitäisi pystyä olemaan ystävällinen, tai edes neutraali niitä pakkeja antaessaan. Sitähän ei koskaan etukäteen tiedä miten käy joten riski on otettava. On olemassa mahdollisuus että on hyvinkin sen miehen mieleen siellä, tai sitten ei. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta, niin se vain on. Jos pakit tulee niin so be it, hommahan on ihan ok. Mutta jos pakit tulee jotenkin töykeällä ja vittumaisella tavalla, niin ainahan voi ajatella että onpas muuten ihan vitun tyhmä tyyppi. Eiköhän ihastus ja kiinnostus katoa sen sileän tien. Moni kakku päältä kaunis, silkkaa paskaa sisältä :jahas:

Elämä on täynnä takaiskuja, ja voittoja. Se ei pelaa joka pelkää. Asialle pitää rohkeasti tehdä jotain ja tsekata mitä tapahtuu, tai yrittää hienotunteisesti viestittää hymyin ja katsekontaktein kiinnostusta toista kohtaan. Ehkä mies sitten lähestyy itseään kun antaa tarpeeksi positiivista lämpöä sinne suuntaan, eikä sitten tarvi ihan soitellen sotaan lähteä tietämättä yhtään millainen vastaanotto voi olla :)

Tsemppiä eniveis kaikille aiheen kanssa painiville.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno kirjoitus taas sulta MissEvilEve.

Onhan se niin, että vaikka tämä palsta pitää sisällään fiksuja ihmisiä, niin on tämä melkoisen ulkonäkökeskeinen palsta, jossa saattaa monelle "tavalliseksi" itsensä kokevalle tulla pupu pöksyyn. Tämä "ulkonäkökeskeisyys" on ihan ok asia, kun ollaan palstalla mikä on keskittynyt liikuntaan, ei siinä mitään enkä halua loukata tällä kommentilla ketään.

Olen huomannut joideniin taholta, että esim. Pakkiksen miitteihin osallistuminen ekaa kertaa on ollut hirvittävän työn ja tuskan takana, kun on kuviteltu että kaikki muut ovat huimia bodareita ja kauniita fitness -tyttöjä. Lisäksi mukana saattaa olla pelkoa siitä, että muu porukkaon keskenään jonkinlaista "sisäpiiriä". Tosi asia on kuitenkin se, että niissä muutamassa miitissä joissa olen käynyt, on ollut aika "normaalia" väkeä, mutta myönnän että olen itsekin aluksi tuntenut itseni vähän ulkopuoliseksi, kun en ole tuntenut ketään aiemmin.

Vaikka henkilöllä olisikin normaalia itseluottamusta, niin tuskin se kenenkään itseluottamusta kauheasti parantaa, jos iskettävä kohdehenkilö olisi täysi k*sipää, joka käyttäytyisi juuri MissEvilEven kirjoittamalla tavalla. Minäkin olen henkilökohtaisella tasolla enemmän sellaisen pienen silmäpelin ja flirtin kannalla, koska minusta voisi olla aika kamalaa saada pakit tuollaisessa paikassa, jossa haluaisin treenata vielä ehkä vuosia. Mutta jokainen tyylillään. hyvä jos rohkeampiakin löytyy.

Varmasti MissEvilEven ja Anonymityn kommenteissa on perää, tämä palsta ihmisineen saattaa olla normaalia ulkonäkökeskeisempää. Ja omalla kohdallakin myönnän niitten kauneusihanteiden muuttuneen ajan myötä jonkin verran valtavirrasta poikkeaviksi, varmasti osaltaan tämän harrastuksen myötä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka tuo pinnallisuus jutuissa ehkä korostuukin, harva (ainakin toivoakseni) kuitenkaan arvioi muita ihmisiä ensisijaisesti tuon ulkonäön perusteella.

Varmasti MissEvilEven ja Anonymityn kommenteissa on perää, tämä palsta ihmisineen saattaa olla normaalia ulkonäkökeskeisempää...

Ei välttämättä, kyllä ulkonäkökeskeisyys ja pinnallisuus rulettavat "tavistenkin" keskuudessa - mutta täällä Pakkiksella hyvän vartalon/ulkonäön kriteerit ovat varmasti aika erilaiset ja tietyllä tavalla paljon tiukemmat, kuin väestöllä keskimäärin. Ja ikävä kyllä varsinkin tuolla yleisellä puolella näistä asioista tavataan usein puhua aika roisiin sävyyn, tosiaankin jopa asiattomuuksiin menevästi.

Eve kirjoitti kyllä taas kerran upeasti :worship:

Varmasti MissEvilEven ja Anonymityn kommenteissa on perää, tämä palsta ihmisineen saattaa olla normaalia ulkonäkökeskeisempää. Ja omalla kohdallakin myönnän niitten kauneusihanteiden muuttuneen ajan myötä jonkin verran valtavirrasta poikkeaviksi, varmasti osaltaan tämän harrastuksen myötä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka tuo pinnallisuus jutuissa ehkä korostuukin, harva (ainakin toivoakseni) kuitenkaan arvioi muita ihmisiä ensisijaisesti tuon ulkonäön perusteella.

Totta puhut! Joo jotenkin se ajatusmaailma helposti näissä kuvioissa "sokeutuu" ja ulkonäköasiat alkaa dominoimaan. Sen olen kyllä oppinut tässä ajan kuluessa, että se henkinen puoli NIIN paljon tärkeämpi. Jos sillä sektorilla natsaa ja synkkaa, ei muulla ole väliä.

Totta puhut! Joo jotenkin se ajatusmaailma helposti näissä kuvioissa "sokeutuu" ja ulkonäköasiat alkaa dominoimaan. Sen olen kyllä oppinut tässä ajan kuluessa, että se henkinen puoli NIIN paljon tärkeämpi. Jos sillä sektorilla natsaa ja synkkaa, ei muulla ole väliä.

Tuo on 100% totta. Ite aina ihmettelin yhtä läheistä, jonka aviomies on ylipainoinen ja välillä epäsiisti. Mutta se ihminen on vaan niin upea tyyppi. Tuon ulkonäköasian merkityksettömyyden tajuaa vasta kun tapaa jonkun maailmankaikkeuden parhaan tyypin joka on itselle just sopiva ja jutut natsaa täydellisesti. Siitä ei haluakaan muuttaa yhtään mitään vaan se on täydellinen just sellaisena kuin on.

Tuo on 100% totta. Ite aina ihmettelin yhtä läheistä, jonka aviomies on ylipainoinen ja välillä epäsiisti. Mutta se ihminen on vaan niin upea tyyppi. Tuon ulkonäköasian merkityksettömyyden tajuaa vasta kun tapaa jonkun maailmankaikkeuden parhaan tyypin joka on itselle just sopiva ja jutut natsaa täydellisesti. Siitä ei haluakaan muuttaa yhtään mitään vaan se on täydellinen just sellaisena kuin on.
Varmasti noinkin, mutta jos ei ole ulkonäköä herättämään kiinnostusta ennen kuin saa suunsa auki, niin eipä siinä juuri auta huudella karkuun pinkovien karjujen perään: "Elä ny noin kiirettä pidä, oikeesti oon ihan hyvä tyyppi!". En sitten tiedä mitä pakkokeinoja ja sirkustemppuja muut muotopuolet käyttää, mutta huvittavan epätoivoistahan tämä ainakin omalla kohdallani on.

Varmasti noinkin, mutta jos ei ole ulkonäköä herättämään kiinnostusta ennen kuin saa suunsa auki, niin eipä siinä juuri auta huudella karkuun pinkovien karjujen perään: "Elä ny noin kiirettä pidä, oikeesti oon ihan hyvä tyyppi!". En sitten tiedä mitä pakkokeinoja ja sirkustemppuja muut muotopuolet käyttää, mutta huvittavan epätoivoistahan tämä ainakin omalla kohdallani on.

Hei Maddox! Käytätpä kovia sanoja itsestäsi. :( Sanon kyllä heti alkuun, etten tarkoita vähätellä kokemaasi ongelmaa. Varmasti tunnet juuri niin kuin kirjoitat. Enkä tietystikään ole koskaan nähnyt saati tunne sinua. Mutta muotopuoli jne.? Voin puhua tietysti vain omasta puolestani, mutta minä ainakaan en ole eläessäni nähnyt kuin muutamia aivan karmaisevan näköisiä naisihmisiä -silloinkin kyse on poikkeuksetta ollut järkyttävän huonosta hygienista eikä kasvoista jne. Mietihän, onhan tässä maailmassa vaikka kuinka ihmisiä, joilla on syntymästään saakka kehossa/kasvoissa vammoja, tai myöhemmin tulleita esim. sairaudesta tai tapaturmasta johtuvia vammoja. Silti hekin löytävät kumppaneita. En usko, että tilanteesi todellisuudessa (muiden näkökulmasta) on noin paha, olet vain tehnyt ulkonäöstäsi itsellesi mörön.

Enivei, tsemppiä kovasti sulle ja toivottavasti käsityksesi paikalta karkaavista miehistä osoittautuu joku päivä vääräksi!

Hei Maddox! Käytätpä kovia sanoja itsestäsi. :( Sanon kyllä heti alkuun, etten tarkoita vähätellä kokemaasi ongelmaa. Varmasti tunnet juuri niin kuin kirjoitat. Enkä tietystikään ole koskaan nähnyt saati tunne sinua. Mutta muotopuoli jne.? Voin puhua tietysti vain omasta puolestani, mutta minä ainakaan en ole eläessäni nähnyt kuin muutamia aivan karmaisevan näköisiä naisihmisiä -silloinkin kyse on poikkeuksetta ollut järkyttävän huonosta hygienista eikä kasvoista jne. Mietihän, onhan tässä maailmassa vaikka kuinka ihmisiä, joilla on syntymästään saakka kehossa/kasvoissa vammoja, tai myöhemmin tulleita esim. sairaudesta tai tapaturmasta johtuvia vammoja. Silti hekin löytävät kumppaneita. En usko, että tilanteesi todellisuudessa (muiden näkökulmasta) on noin paha, olet vain tehnyt ulkonäöstäsi itsellesi mörön.

Enivei, tsemppiä kovasti sulle ja toivottavasti käsityksesi paikalta karkaavista miehistä osoittautuu joku päivä vääräksi!
Myönnettäköön, että tuo muotopuoli oli melko voimakas ilmaus. Ei minulta sentään puutu puolta päätä, eikä naamassa kasva kahta nenää, mutta kyllähän se kieltämättä riepoo, kun omat kasvot eivät ole edes etäisesti minkään sorttisten kauneuskäsitysten mukaiset. Voihan toki olla, että kanssaeläjien perspektiivistä tarkasteltuna minussa mättää vielä ulkonäköäkin enemmän jokin muu seikka (esim. lyttyyn tampatun itsetunnon takia olen varmaan aika säälittävän säikky tapaus), mutta itse kyllä olisin taipuvainen syyttämään hylkytavarastatuksestani enimmäkseen ulkoista olemustani. Kiitoksia kuitenkin kannustuksesta, se ainakin tulee tarpeeseen :rolleyes:

Pahoitteluni, että tämä thread on lähtenyt hitusen harhailemaan aiheestaan tilitysteni myötä :D

Heippa vaan kaikki, ekaa kertaa tänne kirjottelen..:) Olishan tuo hieno juttu, jos salilla törmäisi elämänsä mieheen, siis jos sinkku olis. Ja miksei se voi olla mahdollista, onhan täällä näemmä monta hyvää esimerkkiä! Siellähän sen elämänsä miehen tapaa, missä useimmiten käy. En jaksa uskoa, että jos menet "muuten" vain juttelemaan jollekin miehelle, niin tämä katsoisi kieroon ja lähtisi karkuun. Baarissa näitä kyllä tapaa useammin, itse kun saatan mennä ihan vaan muuten vaan juttelemaan, niin heti ne miehet kuvittelee, että olen iskemismielessä asialla. Mutta jos salilla menet hieman blondiin sävyyn kysymään neuvoa tuolta isolta pahalta mieheltä, esim. jostakin laitteesta, niin eiköhän siitä jotain hyvääkin vois seurata.;)

Täällä Pakkiksella samantyyppinen asia on korostunut hyvin voimakkaasti: Enää 'normaalit ihmiset' eivät olekaan normaaleja, he ovat laihaläskejä, kyniksiä, pahimmassa tapauksessa Pakkiksella iso osa miehistä [naisten keskusteluja aiheesta en ole paljoakaan huomioinut] haukkuu minun silmissäni ihan tavallisen vartalon [normaalipainoisia, tai max hieman yläkanttiin] olevat ihmiset aivan törkeiksi läskikasoiksi, sotanorsuiksi ym ym :urjo: -asenteella. Täällä pinnallisuus korostuu, normaalien ihmisten arvot vääristyy ja todellisuus hämärtyy aikalailla. Tämän huomaaminen voi aiheuttaa pelkoja juurikin lähestymisen suhteen... Entäpä jos se salin ihana mies onkin vastaavanlainen tyyppi, sanoo heti EI ja selän takana naureskelee että hyi vittu mikä plösö kävi mua iskemässä!

Tilanne on tämä: Jokaisella on oikeus ihailla vaikkapa vain fitness-tasoisia naisia. Erittäin tiukkia ja rasvattomia, tai selkeästi treenatun näköisiä. Kenenkään ei ole pakko tykätä 'taviksista' tai sellaisista naisista keissä ei treeni vielä näy, tai keillä olisi syytä hieman dietata. Nämä ovat puhtaasti makuasioita. Kuitenkin, oli omassa päässään ajatus kauneusihanteista mikä tahansa, aina pitäisi pystyä olemaan ystävällinen, tai edes neutraali niitä pakkeja antaessaan.

Tsemppiä eniveis kaikille aiheen kanssa painiville.

Tuossa oli viisaudenmurusia syötäväksi asti:)

Mä olen kyllä ehkä "antanut periksi" noille ylikriittisille mollaajille enkä lähesty ketään ellen saa suunnilleen kirjallista todistetta ihastuksesta.

Tuli mieleen että onkohan miehet loppujenlopuksi naisia epävarmempia itsestään? Moni täältä luettu jokinorsu -teksti ei varmaan kätke taakseen mitenkään ehjää ihmistä. Ylipäätään ylikorostunut arvostelu muiden suhteen menee joskus epäterveisiin mittoihin etenkin miesten osalta. Tuskin he myöskään miettivät että opettavat lapsilleen samoja tapoja: miltähän tuntuisi jos omaa normaalipainoista tytärtä haukuttaisiin läskiksi samalla tavalla kuin isät itse arvostelevat muita naisia?

P.S. törmäsin irc-galleriassa MissEvilEven kuvastoon ja kyllä miellytti silmää.

näin kävi täälläkin :haart: ...tosin ei nyt ihan salilla törmätty ekaa kertaa, mutta melkeen,ja edelleen yhdessä juu :)

vinkki teille joilta keskustelun avaus ei onnistu: aloita vaikka moikkaamalla ;)

Mä tapasin nykyisen poikaystäväni salilla ensimmäisen kerran... parempaa tuttavuutta tehtiin kyllä sitä ravintolan puolella.

Ja missevileven kirjoituksissa on kyllä pointtia. Itse seurustelin ennen nk. ison miehen kanssa ts. hormoniheikki. Koko kaveriporukka oli näitä hirmuja. Jutut siinä porukassa oli kyllä paljolti sitä, että arvosteltiin aina kaikkia ns. tavallisia treenaajia. Kukaan ei ollut mitään, jos ei painanut yli sataa kiloa ja kyykännyt yli 350... tällai kärjistetysti. Jälkikäteen huomas, kuinka itsekin oli omaksunut ton ajattelumallin niiden vuosien varrella, jotka seurustelin exäni kanssa. Nykyään on asiat kääntyneet täysin päinvastoin... nykyään arvostaa todella sellaista "tavallista" treenajaa, joka tekee ne "pienet" lihaksensa omin avuin. Ja nykyään ne tavalliset ihmiset siellä salilla miellyttä mun silmää niin paljon enemmän kuin mitkään hormoniheikit.

No nämä on siis vaan mun mielipiteitä eikä kenenkään pidä niistä hermostua. Jokainen tykkää sellaisesta miehenmallista kuin haluaa. Välillä vaan tuntuu, että näissä voimailupiireissä kaikki on niin pirun pinnallista ja sisäänpäin lämpiävää (ainakin omat kokemukseni 10 vuoden ajalta). Ehkä olen vaan ollut väärässä voimailuporukassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom