Oikealla polulla..vai?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tarvitahan kommenttia, apukin sallittua.

Reenaus: ma - rinta&selkä
ti - hauis&ojentajat
ke - vapaa
to - olkapäät&hartiat&jalat
pe - vapaa
la - rinta&selkä
su - hauis&ojentajat.
Sarjat vaihtelevat 6-8x4.

Ravinto:

aamu: tumma leipää, kahvia, banaani, maito

ateria 2: protsku

ateria 3: raejuusto+tumma leipä, mehu

ateria 4: kanaa&vihannesta

ateria 5: protsku+öljyt

Puntin lisäksi aerobista liikuntaa tulee pyöräilyn muodossa sekä useilla eri liikuntamuodoilla 3-4krt viikossa. Ikää 22, 183/79, rasvat 14.

Tavoite: Lihasta kroppaan.

Oikealla polulla, vai harhateillä kohti tavoitettani?

Asiantuntijat vaivautukoon.

Fabien sanoi:
Nyt tarvitahan kommenttia, apukin sallittua.

Reenaus: ma - rinta&selkä
ti - hauis&ojentajat
ke - vapaa
pe - vapaa
la - rinta&selkä
su - hauis&ojentajat.
Sarjat vaihtelevat 6-8x4.

Ravinto:

aamu: tumma leipää, kahvia, banaani, maito

ateria 2: protsku

ateria 3: raejuusto+tumma leipä, mehu

ateria 4: kanaa&vihannesta

ateria 5: protsku+öljyt

Puntin lisäksi aerobista liikuntaa tulee pyöräilyn muodossa sekä useilla eri liikuntamuodoilla 3-4krt viikossa. Ikää 22, 183/79, rasvat 14.

Tavoite: Lihasta kroppaan.

Oikealla polulla, vai harhateillä kohti tavoitettani?

Asiantuntijat vaivautukoon.
En ole asiantuntija :nolo: mutta safkaa lisää ja jalat omalle päivälle.

jos ei mieti viikkoa maanantaista sunnuntaihin vaan alottaa lauantaista niin... lauantaina selkä, tulee epäsuorasti rasitusta hauiksille, sunnuntaina on hauistreeni, maanantaina rasitusta taas epäsuorasti hauiksille ja tiistaina hauispäivä... tarviiko sanoa enempää?

Eiköhän se lihasryhmä kerran viikos riitä. Turha sitä on esim. hauista vääntää 2 kertaa viikossa. Mä oon tehny kerran viikos kunnolla ja se kasvaa niinku mumman porkkanat kesäisin:) Ja sama juttu kaikille muilleki lihaksille. Kyllä se kerta viikossa riittää. Ja tosiaanki jalat omalle päivälle.

"Reenaus: ma - rinta&selkä
ti - hauis&ojentajat
ke - vapaa
pe - vapaa
la - rinta&selkä
su - hauis&ojentajat."

En tiedä voinko laskea itseäni vielä asiantuntijaksi mutta vastaanpa kuitenkin.

Yksi asia pistää silmään näin äkkiä katsottuna treenijaon suhteen, sunnuntain hauis ja ojentaja treenin jälkeen voi olla aika vaikea tehdä maanantaina selkää johtuen siitä että hauikset eivät ole palautuneet ja samaa pätee rintatreeniin ojentajien osalta. Näin ainakin itselläni.

Ravintopuolta vaikeampi kommentoida annetuilla tiedoilla. 5 ateriaa kuulostaa hiukka vähäiseltä, tietenkin riippuu kuinka suuria aterioita syöt. Kannattaisi myös näin ollen laskea päivässä saamasi proteiinimäärä. Sinun painollasi elimistön pitäisi saada protskuja n. 190-200 g.

Suoraan sanottuna treenijako perseellään ja safkaa ihan liian vähän. Kannattaa varmaan ettiä faqista joku valmis 3 tai 4-jakoinen. Ravintopuolesta löytyy myös paljon tietoa, kun jaksaa vähän etsiä.

Noilla tiedoilla ravintopuolesta paha sanoa mitään, kun ei ollut määriä yhtään. Mutta senverran kuulostaa tietämättömyydeltä, että palstan lukeminen ajatuksella on paikallaan.

Ja toi treeniohjelma on suoraan sanottuna syvältä, että vaihtoon samantien ja otat jonkun TASASESTI KOKO KROPPAA kuormittavan 1-4 jakosen ohjelman käyttöön. Niitä on tämä paslta pullollaan. Tollaset käsiin painostuvat ja jalat jos siltä tuntuu treenit kannattaa unohtaa saman tien.

Wombo sanoi:
Eiköhän se lihasryhmä kerran viikos riitä. Turha sitä on esim. hauista vääntää 2 kertaa viikossa. Mä oon tehny kerran viikos kunnolla ja se kasvaa niinku mumman porkkanat kesäisin:) Ja sama juttu kaikille muilleki lihaksille. Kyllä se kerta viikossa riittää. Ja tosiaanki jalat omalle päivälle.

Itsellä lapsuudesta kokemuksia porkkanankasvatuksesta maallikkotasolla ja aika huonosti ne kasvoivat, itse asiassa aina olivat sellaisia miniporkkanoita, vaikka kaikkeni tein. Toivottavasti on Sun porkkanat kasvaa paremmin ja muutenkin kehitys parempaa kuin mun kasvimaalla männävuosikymmeninä..;)

Back
Ylös Bottom