Oikea tekniikka on tärkeää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja grey
  • Aloitettu Aloitettu
Onhan noita jo aikaisemmin katseltu. Varsinkin tuo eka wiesel diesel vai mikä olikaan on laittanut enemmänkin kyykky ja veto klippeja nettiin.

wtf.jpg

Jezuz ja mää kun luulin että mulla on kyykyssä huono tekniikka.

Odotin koko ajan tuossa mavessa, että takaseinällä olevat purkit tippuvat nikamien lentelystä sinne. Kohta sattuu Juhaa leukaan, sopii tuohon.

Noh, kyllähän tuossa maastavedossa on tolla kaverilla varmaan aika helvetisti varaa. Ihan selvä läppä...Tekee ylösvetäessä kohautuksia ja laskee alas kun kauppakassin.

HOHOHOHOOHO
mä repesin ihan saatanasti tolle mveelle!! mitä se rykii vielä noita käsiään koukkuun kun se paino on ylhäällä?!?!?! muahahahaah

Oli kyllä ihan helvetin ruma kyykky. Maven oon nähnyt ennenkin, mutta uudelleen katsominen pakotti soittamaan lääkärille selkävaivoista.

Voi helvetti :D :D :D Lisää näitä klippejä :D

Pattismurffi sanoi:
Noh, kyllähän tuossa maastavedossa on tolla kaverilla varmaan aika helvetisti varaa. Ihan selvä läppä...Tekee ylösvetäessä kohautuksia ja laskee alas kun kauppakassin.

Jep. Mä olen siinä muistikuvassa että toi vetäjä parodioi DW:tä (ekan linkin kyykkääjää).

Taitaapi juu pila olla toi maastaveto, niin kevyeltä näytti. Mutta tuo kyykky oli kyllä totaalisen perseestä, siis käsittämättömän paska!
Kai se on vielä tossa vinkuheinävaiheessa hyvä repiä pilipalipainoja päin helvettiä, mutta kun on rautaa tangossa toi alkaa olemaan tosissaan vaarallista. Onneksi tollaset rytkijät ei ikinä tule vahvoiksi, siis omaksi onnekseen.

Back
Ylös Bottom