Oikea rintalihas "värisee".

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j.nu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli eli, enemmänkin päätä vaivaava ongelma (on sydämmessä jotain pientä häikkää ollut pulssin suhteen aikoinaan, lievää rytmihäiriötä):

Oikean rinnan kohdalta on alkanut epäsäännöllisen säännöllisesti tulemaan "värinän" kaltaisia tuntemuksia, erilainen tuntemus kuin esimerkiksi elohiiri ja värinä on epäsäännöllisen "rytmin" tuntuinen ja alkaa/loppuu lihasten liikkumisen/liikkumattomuuden tuloksena.

Tuntemukset alkoivat noin 4-5 päivää sitten rintatreenin jälkeisenä päivänä (jossa kokeilin myös maksimia) mutta missään vaiheessa ei ole suoranaista kipua tuntunut, eilen vedin rintatreenin ja painot kulkivat ihan yhtä hyvin mutta värinää kyllä esiintyi.

Kaikki merkit kyllä viittaavat rintalihaksessa olevaan vammaan, päässä satunnaisesti esiintyvää vannetta kyllä helpottaisi kuulla että joku tietäisi mistä puhun, ettei tämä ole jokin alkava sydänhäikkä ovelasti naamioituneena. Käyn salilla 3-4 viikossa ja joka treeni vedetään täysillä niin että hiki lentää ja pulssi on korkealla.

Jos jollain on tietoa kyseisestä vaivasta niin mikäs siihen auttaisi, olen kevyesti venytellyt niin rintaa kuin selkääkin, lepoa tietty otan jos tarve vaatii rinnan/selän osalta.

Lievää niska-hartiajäykkyyttäkin on taas huomattavissa vaikka hierojalla kävinkin reilu viikko sitten.

Kiitos :)

kuulunee samaan kastiin ketjun aloittajan kanssa.

mulla alko joku puolisen vuotta sitten oikea ojentaja elohiiren tavoin "värisevään" aika usein. sitä kesti juurikin se 5päivää ja värinä siirtyi muualle kroppaan. ajoittain tulee elohiiriä ihan minne tahansa ja tätä lihasnykinää tuntuu esiintyvän vain lepotilassa esim. maakaan sohvalla.

mistään mangesiumin puutostilasta ei ole kyse tai vastaavasta.

joissain hermo tutkimuksissa (EMNG) olen käynyt ja kaikki oli kunnossa. eräs diagnoosi oli myös kreatiini arvot hieman koholla mikä voi aiheuttaa lihasnykinää!?.

no mutta juu nyt puolivuotta tälläisesta kärsinyt. aika hyvin tottunut siihen mitä nyt välillä väriseee siellä ja täällä.

jännää että kaikki muut lihakset tuntuvat ajoittain värisevän paitsi juuri rintalihakset :D

toveri tohtori sanoi että melko yleisiä puntti harrastajien keskuudessa!?!? kohtalotovereita anybody? :D

juu kohtalotovereita täälläkin, elohiiriä jatkuvasti milloin missäkin, ei sen pahemmin koskaan ongelmaks muodostunu. Paitsi joskus yöllä kun yrittää nukkua ja alkaa jossain korvan tuntumassa nykiin :D

aika usein nykii tuossa vastus medialiksen kohdalla

mulla on ollut viikon mittasia sessioita noitten kanssa mm. latseissa, etureidessä ja pakaroissakin ja varmaan olkapäässä

Mullakin on ollut noita enemmän viimeaikoina. Käytättekö mitä lisäravinteita? Puolisen vuotta ottanut D-riboosia ja beta-alaniinia. Voisko olla jokin yhteys? Kreatiinia on tullut käytettyä niin monta vuotta, että se tuskin on syynä.

Pelkkää heraa, maltoa ja kreaa. Itse kyllä epäilisin että jos jostain aineesta johtuu niin tuosta kreatiinista juurikin, koska pahimmat nykimiset olivat juuri sen käytön alottamisen yhteydessä, mutta toisaalta taas silloin tuli rajuimmat kehityksetkin että voi myös jotenkin johtua lihasvaurioista tai rasituksesta.
Kahvia kittaan välillä liikaa.

Eipä tuosta muuta haittaa ole ollut kuin että ketutti kun toinen latsi tosiaan nyki aikoinaan lähes 247 aina kun paikallaan oli ja erittäin voimakkaasti vielä.

Nää on niitä pikkuvikoja joista tietää olevansa elossa :rock:

Mullakin on ollut noita enemmän viimeaikoina. Käytättekö mitä lisäravinteita? Puolisen vuotta ottanut D-riboosia ja beta-alaniinia. Voisko olla jokin yhteys? Kreatiinia on tullut käytettyä niin monta vuotta, että se tuskin on syynä.

Mulla alkoi lihasnykimiset kokeiltuani MSM:mmää. En tiedä onko yhteyttä.

Back
Ylös Bottom