^ Mikähän kyseinen applikaatio mahtaa olla?
Fatsecret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Mikähän kyseinen applikaatio mahtaa olla?
Juuri näin. Iso osa syömisistä löytyy jopa viivakoodilla ja helppo tallentaa ne mitä ei vielä löydy. Tuon avulla olen saanut ensimmäistä kertaa dietin oikeasti onnistumaan kun saa syödä mutä haluaa kunhan ei syö liikaa. Mulle ei sovi mikään tietty ruokavalio kun alkaa vituttamaan liikaa.Fatsecret on muuten hyvä. Se kyllä antaa yläkanttiin kaikki liikunnan kuluttamat kalorit, mutta tälleen aika tiukalla cutilla siitä on hyvä seurata päivän kalorit ja ravintosisällöt.
"Testasin" pitkästä aikaa peruskalorinkulutustani jonkun nettilaskurin mukaan. Painoa on 100kg ja olen 38-vuotias mies. Laskuri antoi perukulutuksekseni (ilman liikunta-arviota) 2000kcal. Ei kai tuo nyt voi pitää paikkaansa :(
Miksei voisi?
No kai se sitten voi. Tuntuu vaan aika hurjalta, että saadakseni painoa putoamaan mun pitäisi vetää alle 2000 kaloria.
Nyt kokeilin piruuttani yhtä toista laskuria ja tämä antoi samoilla spekseillä (mahd.vähän liikuntaa) peruskulutukseksi 2600. Aika isoilta tuntuvat erot?