Oi oi! Ysärivideoita! (nyt myös kasari :D)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perhana kun meillä ei muksuna ollut kaapeliteeveetä sen jälkeen kun kerrostalosta pois muutettiin. Biisit on tuttuja mut videot ihan ennenäkemättömiä :eek:

No juu, kyllä mä e typen angels cryingin muistin :lol2:

Daft Punk - Aroun The World
http://www.youtube.com/watch?v=vUoUpLMfngA

Video on loistavan hypnoottinen :rock: .

arountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLD arountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLD arountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLDarountheworldarountheWORLD :hyper:

Edit: oon kuunnellu tän varmaan koht 10 kertaa putkeen.

se on jo todellinen kurko joka löytää suomalaiset videot kasari- ja ysärivuosilta!:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eja sanoi:
Ei helvetti, ei tämmösiä tänne... kattonu ton joku 5x putkeen läpi nyt ja en voi vieläkään lopettaa nauramista :hyper:

Voi helvetti sitä myöthäpeän määrää mikä iski. En kestä :D Toi kaveri lippis väärin päin on kyllä melko orpo, ihan käy sääliksi. Äijä on ihan statisti ja pyörii siellä täällä. Lisäksi tuo "rokahtavampi" kaveri hallitsee aika hyvin nuo lanteenliikkeet...niin sulavaa että :D

NatuSan sanoi:
Ja eikös tuo video bannattu Jyrki-ohjelmasta sen huonon maun takia tai jotain...

http://www.youtube.com/watch?v=dU_bTiijyv0&search=rasmus%20funky%20jam
muistaakos kukaan Rasmuksen ekaa hittiä Funky Jam... oli tyyli vähän eri mitä tämä nykyinen:)
Pojissa oli kyl asennetta alkuaikoina ja musaki oli mun mielestä parempaa mitä tää niitten nykyinen, vaikka ei se huonoo nykyisinkään oo. Tai ainakin jotkut näemmä tykkää ku levyt myy :)

Mä en tiedä kumpi on kamalampaa, noi Hausmyllyn biisit vai se kuinka paljon suomalaisesta "hittikamasta" on oikeasti jotain käännettyjä covereita, vrt. 50-luvun iskelmä (sillä erotuksella, että Helismaa oikeasti osasi jotakin ja ne käännetyt sanat olivat hyviä). Esim toi Jos, mikä se biisi nyt onkaan "..words don't come easy to me..."

Ei mitään, tässä se menee kesä kivasti. Ja on kyllä tuoreessa muistissa vähän turhankin moni näistä klassikoista :D.

Edit. voi perse noita kampauksia, oikeesti.

Edit. vittu meitsi perustaa NKOTB- fan clubin!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom