Ironbutt
Mode/Punttimimmit
- Ikä
- 48
Originally posted by Red Devil
Pinja: Minulla ei ainakaan ole mahdollisuutta mikroon koulussa ja kuten aikaisemmissa threadeissä on käynyt ilmi niin protskut ei oikein säily hyvinä. Menee ainakin se neljä tuntia ennen kuin syön lounasta ja protskudrinkki muhii kivasti lämpimässä. Olen kokeillut ja yritin sitä jonkun aikaa kunnes totesin ettei touhussa ollut mitään järkeä. Samoin käy ruualle jos sitä mukaani otan. Maistuu todella ilkeälle.
Minä olen ratkaissut tämän ongelman seuraavasti:
pakkaan päivän proteiinidrinksut (jauhemuodossa) 0,5 l pakasterasioihin. Siihen sitten lisää veden ja parilla ranneliikkeellä drinksu on valmis. Pakkasnalle-rasiat ovat parhaita (kansi pitää nesteet sisällä).
Lounasruoat otan yleensä mukaan pakasteena, ehtii kivasti sulamaan lounastuntiin mennessä ja säilyy takuuvarmasti + toimii laukussa kylmäkallena esim. jogurtille: valmistan aina kerralla isomman satsin esim, kauramakaroni & paistijauhelihalaatikkoa. Pakkaan tämänkin jälleen sopiviin annoskokoihin ja lykkään pakkaseen.
Päivittäin syödyt vihannekset ja hedelmät säilyvät hyvin huoneenlämmössä, niiden kanssa ei ole ongelmia. Yleensä vetelen töissä vihannekset raakoina, esim. wok:ia tulee harvemmin syötyä kun sitä ei voi pakastaa (vihanneksista tulee "lötköjä").