Morjensta! olisi mukava jos voisitte antaa hieman neuvoja näin aloittelijalle...
Olen käyny puntilla nytten noin 2 viikkoa tehden sekalaisesti liikkeitä , joten yksi yö mietin ohjelmaa mitä voisia alkaa noudattaa ja päädyin tälläseen.
Harjoittelen 5kertaa viikossa alottaen 3 kilsan kuntopyörä ajolla. Jonka jälkeen päiväkohtasesti liikkeiden lämmittelyt esim jalat soudulla ja käden yms pienillä painoilla ja toistoilla...
Tältä näyttää ohjelmani:
Ma: Rinta , kädet
Ti: selkä , olkapäät
Ke: rinta , käet
to: Huilia
Pe: selkä , olkapäät
La: jalat , keskivartalo
su: Huilia
Olisi kiva saada kommenttia miltä tälläinen näyttäisi teidän silmillä katsottuna.
Olen puhunut
Olen käyny puntilla nytten noin 2 viikkoa tehden sekalaisesti liikkeitä , joten yksi yö mietin ohjelmaa mitä voisia alkaa noudattaa ja päädyin tälläseen.Harjoittelen 5kertaa viikossa alottaen 3 kilsan kuntopyörä ajolla. Jonka jälkeen päiväkohtasesti liikkeiden lämmittelyt esim jalat soudulla ja käden yms pienillä painoilla ja toistoilla...
Tältä näyttää ohjelmani:
Ma: Rinta , kädet
Ti: selkä , olkapäät
Ke: rinta , käet
to: Huilia
Pe: selkä , olkapäät
La: jalat , keskivartalo
su: Huilia
Olisi kiva saada kommenttia miltä tälläinen näyttäisi teidän silmillä katsottuna.
Olen puhunut

, joku täysin tuntematon pakkislainen ois tuon kultaisen kuusikon menny heittämään johonkii Treeni-osion etusivulle omana keksintönään niin miten porukka sillon suhtautuis siihen. Kehuisko kaikki golden sixiä silti, sen puutteista ja yksipuolisuudesta huolimatta jos siinä ei olis sitä "tätä se Arskakin uran alussa veivas" -myyttistä hohtoa? Ihan ensimmäisenä tulis varmasti PekkaPakkislaiselle vittuilua siitä mitenkä pohkeet, ojentajat, takareisi, epäkkäät ja takaolkapäät jäisivät paitsioon johtaen lihasepätasapainoon ja mitenkä niskantakaapunnerrusksella menee olkapäät jne. Perusliikkeet totta munassa kunniaan, mutta tarvitaan niitä apuliikkeitä ja eristäviäkin. Silti vähän epäilen että ilman Ison Arskan nimeä ohjelmassa se ei olisi niin suosittu ja kehuttu jos se olisikin vaan PekkaPakkislaisen Kultainen kuusikko.