- Ikä
- 40
Olen muistaakseni tämän ohjelmani tarkistuttanut tuolla aloittelijoiden osiossa, mutta en saanut oikeastaan mitään palautetta. Ajattelinpa siis, että ehkä mimmeiltä voisi tulla jotain kritiikkiä ja ehdotuksia.
Pääasiallinen tarkoitukseni on voima, mutta myöskin laihdutus. Toisaalta tuo laihdutus on kyllä ykkönen. Eli punttitreenini olen jakanut kahteen, ylä -ja alakroppa. Tässä ohjelmani:
Yläkroppa:
-----------
Fly (rintaliike) 1x5, 1x4, 1x3
Rintaprässi 1x6, 1x5, 1x4
hauiskääntö käsipainoilla 2x5, 1x4
kylkivenytys(?) käsipainoilla 3x5
olankohautukset 3x5
hauiskääntö tangolla 3x5
ojentajat taljassa 3x6
pystysoutu 3x6
vatsakone 3x20
Alakroppa:
---------------
jalkaprässi 2x6, 1x5
leg curl 3x6
reiden ojennus 3x6
selänojennus 3x10
selkäpenkki (tämäkin kai selän ojennus) 2x10, 1x7
mave suorinjaloin 3x5
pohjekone 3x7
pakarakone 3x5
Eli mitä muutettavaa olisi? Haluaisin kyllä kyykätä, mutta en pysty. :( Enemmän varmaan voisi olla myös vapareita, mutta tekniikkaa en pahemmin niissä osaa. En myöskään viitsi ottaa itselleni personal traineria, koska ei tuota pätäkkää pahemmin löydy. Olisiko ojentajille muutakin liikettä kuin tuo talja? Haluan alleistani eroon.
Kiitos kaikille avusta!
Pääasiallinen tarkoitukseni on voima, mutta myöskin laihdutus. Toisaalta tuo laihdutus on kyllä ykkönen. Eli punttitreenini olen jakanut kahteen, ylä -ja alakroppa. Tässä ohjelmani:
Yläkroppa:
-----------
Fly (rintaliike) 1x5, 1x4, 1x3
Rintaprässi 1x6, 1x5, 1x4
hauiskääntö käsipainoilla 2x5, 1x4
kylkivenytys(?) käsipainoilla 3x5
olankohautukset 3x5
hauiskääntö tangolla 3x5
ojentajat taljassa 3x6
pystysoutu 3x6
vatsakone 3x20
Alakroppa:
---------------
jalkaprässi 2x6, 1x5
leg curl 3x6
reiden ojennus 3x6
selänojennus 3x10
selkäpenkki (tämäkin kai selän ojennus) 2x10, 1x7
mave suorinjaloin 3x5
pohjekone 3x7
pakarakone 3x5
Eli mitä muutettavaa olisi? Haluaisin kyllä kyykätä, mutta en pysty. :( Enemmän varmaan voisi olla myös vapareita, mutta tekniikkaa en pahemmin niissä osaa. En myöskään viitsi ottaa itselleni personal traineria, koska ei tuota pätäkkää pahemmin löydy. Olisiko ojentajille muutakin liikettä kuin tuo talja? Haluan alleistani eroon.
Kiitos kaikille avusta!