ohjelma neuvoa

Huomenna käyn hakemassa penkin ja jalkakyykky telineet autotalliin.
Lisäksi minulla on käsipainot. Kerran viikossa meinasin käydä uimahallissa
ja uimahallin salilla. Siellä on käytettävissä hyvät talja härvelit sekä jalkojen
tekemiseen koneet. Olisiko kenelläkään ohjelma vinkkiä 3pv viikossa. Tavoitteena
saada penkki tulosta paremmaksi.
Eli miten kannattaa tehdä esim kapea penkki, lankkupenkki yms.

daavid-son sanoi:
Huomenna käyn hakemassa penkin ja jalkakyykky telineet autotalliin.
Lisäksi minulla on käsipainot. Kerran viikossa meinasin käydä uimahallissa
ja uimahallin salilla. Siellä on käytettävissä hyvät talja härvelit sekä jalkojen
tekemiseen koneet. Olisiko kenelläkään ohjelma vinkkiä 3pv viikossa. Tavoitteena
saada penkki tulosta paremmaksi.
Eli miten kannattaa tehdä esim kapea penkki, lankkupenkki yms.
Eikö mitään muuta tavoitetta, miksi sitten treenaat jalkoja? Siis totta kai ne jalat pitää treenata siinä missä muutkin, mutta jos pena on ainut asia joka kiinostaa niin tee sitä, toisaalta ne tavoiteet muuttuvat.

Eli ihan perus 3-jakoinen ohjelma olisi hyvä. Eli

1.Päivä
Rinta+Olkapää+Ojentaja

2. Päivä
Jalat+Pohkeet

3.Päivä
Selkä+Hauvis

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394
Ja tuossa on lisää tietoa noista liikeistä ja kaikista ja haluaisin kysyä onko ruokavalio kunnossa, ilman sitä kehitystä ei tapahtu vaikka kuinka haluaisit..

itse taas suosittelisin koko kroppa 3 kertaa viikossa. Mutta ngv:tä kannattaa uskoa ravintoasioissa.. viisas ikäisekseen. mutta onhan tietenkin vielä viisaampiakin heppuja tällä foorumilla

palmu sanoi:
itse taas suosittelisin koko kroppa 3 kertaa viikossa. Mutta ngv:tä kannattaa uskoa ravintoasioissa.. viisas ikäisekseen. mutta onhan tietenkin vielä viisaampiakin heppuja tällä foorumilla
:D :hyper: :rock: :worship: :worship:

Kiitos, en minä mikään expertti noissa ravinto asioissa ole, mutta kyllä se jotenkin sujuu, tosin suurin osa minun ikäisistäni ei erota nopeata hiilaria hitaasta.. :jahas:

Mutta Daavid-son suosittelisin sinulle any way tämmöistä makroravinne jakaumaa kuin 30% prodea 40% hiilaria ja 30% rasvaa ja rasvat pehmeistä kasvirasvoista esim. oliivi- tai rypsiöljy ja hiilarit hitaista lähteistä. Itse en kyllä jaksa laske makroravinne jakaumaa, mutta jos esim. syöt 3000 kaloria päivässä se tarkoittaa, että:

0,3x3000= 900 kaloria pitäisi tulla proteiinista eli 900/4=225g proteiinia
0,4x3000= 1200 kaloria pitäisi tulla hiilareista eli 1200/4=300g hiilaria
03,x3000= 900 kaloria pitäisi tulla rasvasta eli 900/9=100g rasvaa

Tosin itse en jaksa noita laskea joten itse tähtään aina lähes 2,5g prodea per painokilo ja loput kaloreista otan rasvasta ja hitaista hiilareista.

NGV sanoi:
3.Päivä
Selkä+Hauvis

Sinua joku jossakin threadissa korjasi tässä asiassa, en nyt muista onko tämä mahdollisesti vanhempi kuin se. Eli kyseessä on siis:

hauis

Kiitos, näkemiin, ei vittuilua, aamen.

Eemeli sanoi:
Sinua joku jossakin threadissa korjasi tässä asiassa, en nyt muista onko tämä mahdollisesti vanhempi kuin se. Eli kyseessä on siis:

hauis

Kiitos, näkemiin, ei vittuilua, aamen.
No voi valon silmä! Anteeksi on vaan jäänyt päälle, että hauis on v:llä, tosin yritän parantaa tapojani..;)

Back
Ylös Bottom