Ohjelma biisientekoon hakusessa

Olisko kellään tietoa mikä olisi hyvä softa biisientekoon? tarvitsisin sellaista mihin saa yksitellen soitettua eri instrumentit äänikortin kautta.

Cubase ois yks, monipuolinen ja moni on kehunut.

Toinen olisi Adobe Audition, joka oli omasta mielestäni ainakin helppokäyttöisempi.

Kummallakin saa äänitettyä helposti omat raidat eri soittimille jne.

Riippuu varmaan miten pro musaa haluut vääntää. Cubase SX / Logic on aika ammattilais työkaluja, muttei mitenkään helpoimmasta päästä, eli jos vaan haluut leikkiä instrumenteilla tai jotain pientä tehdä niin joku Reason tai Fruityloops on huomattavasti helpompia.

Kiitoksia kaikille,toivottavasti löytyy edes ilmainen testiversio noista. Ihan tosissani meinasin biisejä alkaa vääntää kun Itse olen kitaraa soittanut kymmenisen vuotta ja pikkuveljistä taasen löytyy taitavia basson,koskettimien ja rumpujensoittajia,pientä projektia siis suunnitteilla.

Leelucky sanoi:
Kiitoksia kaikille,toivottavasti löytyy edes ilmainen testiversio noista. Ihan tosissani meinasin biisejä alkaa vääntää kun Itse olen kitaraa soittanut kymmenisen vuotta ja pikkuveljistä taasen löytyy taitavia basson,koskettimien ja rumpujensoittajia,pientä projektia siis suunnitteilla.

Mahtava juttu :) Pistähän tännekkin jotain näytteitä jakoon mikäli saatte matskua aikaan :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom