Kuten juåpotteluun.Vai onko todennut, että kun ei pyöri jatkuvasti foorumilla, niin aikaa säästyy huomattavasti muuhun käyttöön?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten juåpotteluun.Vai onko todennut, että kun ei pyöri jatkuvasti foorumilla, niin aikaa säästyy huomattavasti muuhun käyttöön?
Pelastit tilanteen ihan kalkkiviivoilla.Muoks sori, meni ihan offtopic offtopicissa! Toyota!
EsmesKuten juåpotteluun.
Lisää offtopic.pakon sanelemana
No bärkkel. Vajaan vuoden on myöskin kiusannut kyynärtaipeen seutu toisessa kädessä. Välillä tuntunut enemmän hauiksen alla brachialicsen seutuvilla, enimmäkseen enemmän kyynärvarren puolella. Monenlaista myös testannut, mutta manaaja on vielä kokeilematta (saatan kouluttautua itse tuolle alalle - lieneeköhän millainen palkkausEn tiedä millanen vamma, mutta mulla oli melkein 10 vuotta siinä kyynärtaiveforkku-akselilla tosi pahana.
Kutsuitte?Täällähän on aivan rampaa sakkia!
Näin on. Ja silti ei anneta periksi!Täällähän on aivan rampaa sakkia!
Ja lääkäriin ei mennä jos ei ole pää kainalossa - ne mitään tiedä... (@TJJ:tä lukuunottamatta tietty, ei tohdi suututtaa foorumikollegaa)Täällähän on aivan rampaa sakkia!
Ilmoittaudun samaan kerhoon. Pari helpotusta ainakin itsellä; vetoremmit selkäliikkeissä, käsille pitempää sarjaa eli toistot 10 tai enemmän, ja yllättäen huomasin että myötäotteella pushdownin pois jättäminen on varmaan eniten jeesannut.Kutsuitte?
Hyvin samanlainen kyynerpääkipu mitä -kakella- ja Mr T:lla. Tänään salilla pikaista jalkatreeniä tehdessä tuntui ettei vasemman polven rustoista taida olla enää juuri mitään jäljellä. Kaikenlaista muutakin kremppaa tietysti on, nämä kaksi tällä hetkellä pahimmat.
NFL pelaajathan käyttää niitä kompressiohässäköitä kyynärvarressa. Ja samanlaisen sain aikoinaan itse tennis/golfkyynärpäähän.Lisää offtopic.
En tiedä millanen vamma, mutta mulla oli melkein 10 vuotta siinä kyynärtaiveforkku-akselilla tosi pahana. Pahimmillaan löylykauhan vääntöpaine tai ketsuppipullon puristus oli liikaa. Kokeilin kaiken voiteista, hieronnasta, levosta, manaajasta ja kuntoutuksesta lähtien ja lopulta vastaus oli kompressiohihat. Kaikkein pahinta oli lepo, se ei auttanut mitään - kevyt rasituskin oli kuitenkin parempi. Nykyään pystyy jopa treenaamaan ilman, jos unohtuvat ja kun lähes aina pitää, niin pysyvät oireettomina.
Pahimpina aikoina pidin niitä vähemmän puristavia aamusta iltaan ja treenatessa tiukempia.
Ontopic
#palaa
#eiole
#huomennaon
Se on liikkumaton ihminen, jolla ei paikat ole paskana viimeistään 30 vuotiaana.Täällähän on aivan rampaa sakkia!
Tuota nyt kanssa suunnitellut. Että olipa miten kevyet painot hyvänsä käytössä, niin otan remmit käyttöön jos tuntuu yhtään ärtyvän kyseisessä liikkeessä.Ilmoittaudun samaan kerhoon. Pari helpotusta ainakin itsellä; vetoremmit selkäliikkeissä, käsille pitempää sarjaa eli toistot 10 tai enemmän, ja yllättäen huomasin että myötäotteella pushdownin pois jättäminen on varmaan eniten jeesannut.