Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kynsissä kirkkaanpunainen lakkaus, tummansininen istuva mekko ja aiemmin ketjussa esiintyneet kirkkaanpunaiset korkkarit.

varo ettei joku rohkea tule iskemään, Minä en tulisi

tästä nimittäin olisi kerrattavana taas surullinen esinmerkki, viime viikonlopulta

miten siis käy Minun kanssa jos vosu ei etene katsekontakstia pidemmälle, itse

hänellä siis oli muuten täysmusta ruumista nuoleva asustus, mutta punaisin yksityiskohdin, mm. huulet, korvakorut, kynsiä en muista

ja semmoinen jonkin asteinen bdsm-henkinen nahkaharnessi (näin ainakin Minä sen tulkitsin)

saako siis käyttää nimitystä vosu?

tämä kaikki siis @Mr T pernateatterin GAYkalla, ei suinkaan turmionkätilöt vaikka siltä saattaisi kuullostaa

Onko tässä vaiheessa ajankohtaista jo kysellä, kuinka Offarin "uusi vuosi, uusi minä" -projekti on sujunut tammikuun ensimmäisten innostusviikkojen jälkeen?

Tulosta syntynyt?
Tuloksista en tiedä, mutta suksilla etenemistä on tän vuoden puolella ~900km ja ~60h. Salikäyntejä 10kpl, kännejä 0kpl ja muutenkin aika maltilla alkoa. Painolle ei varmaan ole tapahtunut mitään.

varo ettei joku rohkea tule iskemään, Minä en tulisi

Officella on omat alaiseni, toimitusjohtaja ja yksi autoilulegenda paikalla. Erittäin vahva epäilys, että missään olosuhteissa olisi vaaraa.

hänellä siis oli muuten täysmusta ruumista nuoleva asustus, mutta punaisin yksityiskohdin, mm. huulet, korvakorut, kynsiä en muista

ja semmoinen jonkin asteinen bdsm-henkinen nahkaharnessi (näin ainakin Minä sen tulkitsin)

saako siis käyttää nimitystä vosu?

Minä olin sitä jengiä, jonka mielestä vosu ei kuulosta pahalta ollenkaan. Siunaus annettu.

Kynsissä kirkkaanpunainen lakkaus, tummansininen istuva mekko ja aiemmin ketjussa esiintyneet kirkkaanpunaiset korkkarit. Duunissa töissä. Kevättä kohti. Vamos.
Itselläni taitaa olla ollut sama päällimmäinen kerros työvaatetusta koko viikon.
IMG_6405.webp

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onko tässä vaiheessa ajankohtaista jo kysellä, kuinka Offarin "uusi vuosi, uusi minä" -projekti on sujunut tammikuun ensimmäisten innostusviikkojen jälkeen?

Tulosta syntynyt?
Sen verran että sain kommenttia kuinka näyttää patti kasvaneen, johtuu siis päältä kuorituista rasvoista. Tosin itse huomaan muutoksen lähinnä kaventuneissa poskissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom