Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko olet semmonen kahvinpavun värinen?

En suinkaan, miusta tulee enemmänkin sellainen kuparin ja pronssin välimuoto jos saan olla tarpeeksi auringossa.

Päivää! Tavoitteletko tasaista rusketusta vai pandamaista?

Tasaista tietenkin :D En mie muuten makoilis pihalla kalukukkaro ainoana suojanani ;)

Samma här, oon just menossa. :D

Miks mie en voi olla Helsingissä nyt :( Oisin voinut auttaa aurinkorasvan levittämisessä, nämä tassut on kuin luotu siihen :lol2:

Kiva kun kaikki lahtevat vaan ottamaan arskaa ja ma menen toihin :( Tai no 4 tunnin paasta vasta mutta en halua menna sinne ihan punertavana.

Olen tässä töissä mädäntyessäni miettinyt sitä, miksi työpaikan akat ähisevät, huokailevat ja päästävät suustaan kaikennäköisiä kurnutuksia?

Mua arsyttaa suunnattomasti ihmisten omituinen aantely. Pahin on ehka aanekas hengitys, sellanen vinkuna tai puuskutus. Lukiossa luokallani oli eras tytto, joka hengitti aina ihan alyttoman raskaasti. Oli viela ihan hoikka ja urheilullinen tytto eika tietaakseni omannut mitaan hengitystiesairauksiakaan... En tykannyt istua sen vieressa kokeissa, koska en kuuntelin vain toisen hengitysta enka pystynyt keskittymaan.

Äänekäs syöminen, voi moro että pahimmillaan ajaa hulluuden partaalle.

Kaveripiirissä liikkuu huhu, että yhen jannun ärsyttävä ex-muija on tappanu koiransa. Huhulle ei oo varmistusta muutakuin se, että erääseen koirakuvaan kyseiselle akalle oli ilmestynyt kommentti: "Sulla ei oo enää mitään oikeutta pitää näitä kuvia täällä, vitun koirantappaja" Tätä myöten blokannut seinänsä, ja poistanut kaikki koirakuvat.

Jos pitää paikkaansa ni pistän ainakin puolestani sellasen shitstormin käyntiin. Jos ei, no.. toivon hauvoille parasta sen sekopään huomassa.

Heippa kaikki! :) Lähärin tänään tunnin aiemmin töistä, jotta saan rauhassa tankata ja lepuuttaa jalkoja iltaa varten. Saa ehkä kokeilla miltä tuntuu pyörtyä nurmelle! :D

^ Kokkolan kulmillakin hellettä, vai miks suosikkityttöni elly ajatteli kuukahtaa nurmelle? :) Muistahan ottaa suoloja alle riittävästi ettei krampit yllätä..

Pikkunen noudattaa vaan kiltisti viisaan sedän neuvoja niin ei tarvitse kuukahtaa mihinkään :D

Aah, 2½ tuntia auringossa makoilua, huomenna vois vetästä sen 4 tuntia niin alkais ehkä jo jotain näkymäänkin :rolleyes: Tänään vois juosta vielä hiukan mäkivetoja ja sitten naattia rahkasta :D

^ Kokkolan kulmillakin hellettä, vai miks suosikkityttöni elly ajatteli kuukahtaa nurmelle? :) Muistahan ottaa suoloja alle riittävästi ettei krampit yllätä..

Hihi, oot herttainen! :) Täällä on sellainen 35 astetta lämmintä, eli jalakapalloharkoissa voi vähän iskeä svettistä. :D Ja tietenkin sellaiselle harjoituskentälle tänään, jonne ei tuule yhtään ja joka on täynnä mäkäräisiä yms purevia otuksia. Sunnuntaina pelasin vielä hupparissa, mutta nyt joutuu vähentää reippaasti vaatetta, etten kippaa kentän laidalle.

Mitäs sinne kuuluu? :)

Edit. Panda hei! Mitä kuuluu, muistutatko jo pronssipatsasta? Mää lupaan totella LLCJ:tä, koska se on niin kiltti ja söpö. :)

Panda hei! Mitä kuuluu, muistutatko jo pronssipatsasta? Mää lupaan totella LLCJ:tä, koska se on niin kiltti ja söpö. :)

En vielä, ottaa niin hitaasti väriä tämä hipiä. Pari viikkoa pitäis maata päivittäin, että sais kunnon rusketuksen aikaan.. noh, hiljaa hyvä tulee tai jotain :D Eipä tässä muuten mitään, taidan siirtää Helsinkiin paluun huomiselle niin voi vielä huomenna maata auringossa ja nauttia saunomisesta. Sitten illalla painua Helsinkiin ja vaikka puntille tai jotain. Onhan tässä jo tarpeeksi laiskoteltukin, ei tuollainen juoksentelu vaan riitä mulle :D

Mua vähän harmittaa, kun olen herkutellut koko viikon. Ällöttää ja tuntuu pullealta. :c

Joku asia on purrut mua molempiin nilikkoihin, niissä on sellainen punainen pilkku nyt ja kutkuttaa.

Mua vähän harmittaa, kun olen herkutellut koko viikon. Ällöttää ja tuntuu pullealta. :c

Älä sie tuollasia höpise pikkunen, noilla treenimäärillä ei ihan heti pulleaksi tulla vaikka olisikin vähän herkkuja syöty. Eikä se 140g irtokarkkeja nyt mikään iso juttu edes ollut, huoli pois siis! Välillä sitä kroppaa pitääkin tankata niin jaksaa sitten taas :)

Joku asia on purrut mua molempiin nilikkoihin, niissä on sellainen punainen pilkku nyt ja kutkuttaa.

Älä ainakaan raavi, pahentaa vain :D Kai siulla on jotain bepanthenea tms. nirhamiin ja puremiin sopivaa voidetta?

Mitäs sinne kuuluu? :)

Mitäs.. lastenhoitajana just nyt kun noilla oli jotkut hautajaiset tälle iltapäivälle. Vielä kun ois auto käytössä niin heittäiosin skidit kyytiin ja käytäis uimassa, mut sitä täytynee ny lykätä tuonne myöhäisempään iltaan. Hiton kuuma ja ilma niin sakeana kärpäsistä että pitää hengitellä sisään tavallista varovaisemmin.. Onnistuin vielä ärsyttämään jonkun ampiaisen tuol ulkona tonttuillessa ja paskiainen pisti mua tuohon etusormen ja peukalon väliseen lihakseen ja peukalon liikuttelu on nyt varsin nihkeetä.

Aww.. "herttainen", "kiltti" ja "söpö" - kiitos näistä :)

Ai, joku toinenkin sortunut vetämään överimätöt tälle viikolle :D Tieto tuosta kevensi välittömästi mua jo pari päivää vaivannutta ikävää syyllisyyden tunnetta..

Älä ainakaan raavi, pahentaa vain :D Kai siulla on jotain bepanthenea tms. nirhamiin ja puremiin sopivaa voidetta?

Mulla on Bepanthenia ja kortisoni-voidetta! Auttaakohan kortisoni tuollaiseen?

Aww.. "herttainen", "kiltti" ja "söpö" - kiitos näistä :)

Ole hyvä! :)

Mää harrastan täällä syvällistä tutkimusta nyt. Nimittäin siitä, että kumpi kannattaa laittaa ensimmäisenä: aurinkorasva vai mäkäräismyrkky? Veikkaan aurinkorasvaa, mutta vertailen vielä ainesosia, jotta näen viekö joku kemikaali toisen tehoa pois.

Kiitti! :)

Ulukoa kuuluu moottoripyöriä koko ajan. Mun taas pitäisi hankkia uusi polokupyörä, nykyisestä kuuluu kolinaa kun se eilen vähän vaurioitui!

Mitäs sie oot nyt tehnyt? :D Ei ne pyörät itekseen vaurioidu ;)

Sauna lämpiämässä, eka rahka hotkittu ja kohta voi miettiä mäkivetoja!

Back
Ylös Bottom