Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan ja eiku töihi.

Tuo Bemari nyt ei hieno olekaan, niin en ole koskaan väittänytkään! Uusin R1 tai sianpillu-Gikseri ovat hienoimmat. RC8 on kyllä tyylikäs. -03 CBR on myös hieno, siitä vain pitäisi vaihtaa mittaristo.

Huomeniaaaa. Hitto että on kuuma, mittari näyttäs 28 astetta. Eiköhän toi reiluu kolmeekymppii vielä kohoa tänäää :)

Hyviä huomenia. Väsyttää ihan prkleesti, silmätkin yön jäliltä muurautunu umpeen. Reiskatkin hellänä ku päräytin eilisiltana Jopolla reilu 30km lenkin jalkareenin päälle. Mut kohta kipu muuttuu, tunnin päästä alkaa miun half sleeven viimeistely :dance:

Reiskatkin hellänä ku päräytin eilisiltana Jopolla reilu 30km lenkin jalkareenin päälle.

Oot sa aika salli. Ma jouduin jossain vaiheessa kayttamaan siskon pikkupyoraa (ihan samankokoinen kuin Jopo ja samannakoinenkin) ja kylla ma silla pakon edess fillaroin keskustaan ja takas yht. 10km, mutta joka ikinen kerta kirosin sita pyoraa ja mua arsytti kun joutui polkemaan miljoona kierrosta minuutissa :D En ikina jaksaisi mitaan 30km lenkkia heittaa sellasella!
Nyt mulla on mintunvihrea/ruosteinen, varmaan 25v vanha mammapyora jonka mun aiti osti joltain papparaiselta kahdellakympilla. Rakastan sita yli kaiken :haart: Ja hyvin kulkee, siina on viela paljon vuosia jaljella!

Ei tommosista kyykyistä ole mihinkään. Jos moottoripyörän haluaa niin ei ole kuin yksi merkki.

Tosin sit kun alkaa Harley kyllästyttään niin hommaat Boss Hossin! :D

BossHossRad.JPG

Tulee tänne duuniin fillaroitua täysjoustolla vajaa 11km per suunta 5x viikossa 23-25 minuuttiin. Olis kiva tietää miten paljon nopeemmin sitä pääsis perille jollain maantiekiitäjällä. Ylämäet koitan kuitenkin polkea niin, ettei nyt ihan mahdottomasti reidet huuda hoosiannaa, ettei nyt palautuminen ihan persiilleen mene (vaikka jalat tällä hetkellä tuleekin vaan kerran viikossa paukuteltua). Häiritsee silti jonkin verran, häiritseekö tuollainen suht reipas fillarointi 5x viikossa jalkajumpista palautumista, mene ja tiedä.

[e] Jälkihiki on muuten aika pepanderista. Heti kun tuon fillarireissun jälkeen on suihkussa käynyt ja vaatteet saanut päälle, sitä huomaa olevansa melkeen yhtä hiessä kuin ennen suihkua. Semisti nihkeä fiilis alotella duunipäivää. Joo, olen neiti :D

Olen tässä töissä mädäntyessäni miettinyt sitä, miksi työpaikan akat ähisevät, huokailevat ja päästävät suustaan kaikennäköisiä kurnutuksia?

Olen tässä töissä mädäntyessäni miettinyt sitä, miksi työpaikan akat ähisevät, huokailevat ja päästävät suustaan kaikennäköisiä kurnutuksia?

Sie et huomaa niitä. Käy kiinni, kolli.

Päivää! Tavoitteletko tasaista rusketusta vai pandamaista?

Back
Ylös Bottom