Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Heitän eilisen sopan sekaan peruna-juurespussukan ja lämmitys.

Viikko lomasta mennyt. Eipä juurikaan ole tullut koskettua niihin juttuihin, jotka pitää hoitaa.

kakella ruokaa
Ns. ravintoympyrä.

IMG-4082.jpg

Tuohon muilla on kaikki paremmin. Mä oon yli 10 vuotta yrittänyt sovittaa itseäni muottiin mihin en koskaan onnistunut. Nyt en jaksa.
Jos mä en kelpaa tällaisena kun oon, niin sitten elän elämäni onnellisena loppuun asti tekemällä oman näköiseni elämän.
Toisaalta, oon nyt huomannut että kelpaan tällaisena toinen toistaan komeammille/hoikemmille ym miehille vielä vaikka lähestyn ikävästi 50-vuoden ikää

"IS: Ortodoksisen kirkon sijainti herätti epäilyt Ruotsissa

Västeråsin kunnassa sijaitseva venäläis-ortodoksinen kirkko on herättänyt Ruotsin tiedusteluviranomaisten epäilyt siitä, että Venäjä hyödyntää kirkkoa vakoilussaan ja hybridivaikuttamisessaan.

Kirkko sijaitsee noin 300 metrin päässä Västeråsin lentoasemasta, jota käytetään Naton lentoharjoituksissa.

Kirkon 22 metriä torni kohoaa puiden latvoihin asti, vaikka kirkon rakennusvaiheessa paikallisessa kaavoituksessa oli selvästi määrätty, että tornin korkeus ei saa ylittää 10 metriä. Syynä määräykseen oli kirkon sijainti lähellä keskeistä infrastruktuuria, kuten lentoasemaa.

Kirkon pappi Pavel Makarenko sai eri mediatietojen mukaan Venäjän ulkomaantiedustelulta (SVR) mitalin Våsteräsin ortodoksisen kirkon avajaisten yhteydessä syksyllä 2023.

Venäjän ortodoksinen kirkko on Kremlin ohjailema organisaatio, jonka johdossa on Moskovan ja koko Venäjän patriarkka Kirill, oikealta nimeltään Vladimir Mihailovits Gundjajev.
Hän toimi aikaisemmin KGB:n agenttina."

iu

Meikä joka aina ihmettelee epätoivoisten ihmisten mitä ihmeellisimpiä ideoita läskin poistoon on tässä taas miettinyt ties mitä, melkein tekisi mieli koittaa etenkin vatsaihraan ultraääntä.
Jotenkin vaan miettii onko siinäkin taas ainoa laihtuva kohta lompakko, kuten noissa yleensä tahtoo olla.

Meikä joka aina ihmettelee epätoivoisten ihmisten mitä ihmeellisimpiä ideoita läskin poistoon on tässä taas miettinyt ties mitä, melkein tekisi mieli koittaa etenkin vatsaihraan ultraääntä.
Jotenkin vaan miettii onko siinäkin taas ainoa laihtuva kohta lompakko, kuten noissa yleensä tahtoo olla.

Rasvaimulla lähtee ja vissiin aika paljon pysyväisvaikutustakin kun solujen määrä vähenee.

Back
Ylös Bottom