Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kolmen viikon päästä kesälomaa viettämään (vuokra)mökille Kuopion seuduille. Järvivesi arvatenkin viileää.

Mistä saa (halvalla) lihavalle ihmiselle ja normaalille vaimolle märkäpuvut? Siis lähinnä tätä lihavaa minä mietin.

Koira kuitenkin haluaa perseillä järvessä koko ajan ja itsekin haluaisi uida, mutta jos vesi jotain +10 luokkaa, niin ei maistu ilman varustelua.
Varuste.net

No nykkö ne nappikuulokkeet kuåli? Ei menny ku kerran pyykkikoneen läpi ja selvisivät siitä ainakin vuoden..ja hyvä jos 5 vuotta vanhat.

Voi kuinka kauniisti linnut laulavat💓
(Tosin nehän oikeastaan kai huutelevat "pysy v* poissa mun reviiriltä", mutta kauniilta se kuulostaa kuitenkin.)Lähilammessa sinisorsaa ja haapanaa. Villakangastakki päällä oli varsin lämmintäkin auringonpaisteessa.

Tänään on tarkoitus syödä tortilloja ja vohveleita 😋 - ellei tule voimakasta pahoinvointi- ja vatsakipukohtausta 🫤

Voi kuinka kauniisti linnut laulavat💓
(Tosin nehän oikeastaan kai huutelevat "pysy v* poissa mun reviiriltä", mutta kauniilta se kuulostaa kuitenkin.)Lähilammessa sinisorsaa ja haapanaa. Villakangastakki päällä oli varsin lämmintäkin auringonpaisteessa.

Tänään on tarkoitus syödä tortilloja ja vohveleita 😋 - ellei tule voimakasta pahoinvointi- ja vatsakipukohtausta 🫤
Oletteko varma että linnut laulavat oikeasti?

20250510_151148.webp
Masa-kissa päiväunilla.

Harkinnassa on pienten koiravaljaiden ostaminen ja siten Masa-kissan ulkoiluttaminen.

Entä jos soitat Seiskaan? Saadaan juttu seuraavaan numeroon.

Ne vaatii kuitenkin kuvia enkä oikein kehtais pistää tätä, ihan siis pilalailu mielessä!

0cc64155cb8b47dbbb09c12f4434ed86.jpg.webp

Täydestähän toi niille menisi mutta vähä noloa kuitenkin.

Ps. Kuvassa ei ole maltsu vaan Seppo Heikinheimo.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom