Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2050 on paljon lähempänä kuin 1995. #wanhaoloPaluu tulevaisuuteen -leffa jos tulisi nyt, niin se menneisyys olisi 1995.
Loppu on paljon lähempänä kuin alku. #wanhaolo2050 on paljon lähempänä kuin 1995. #wanhaolo
#wanhaolo
Kohtahan sinne joutaa, aamulla syttyy valokaari viimeistään 0700.pian on pakko lähteä, muuten käy taas niin että siirryn vain sänkyyn pötköttämään
Pottiputki alkaa kolisemaam samoja aikoja.Kohtahan sinne joutaa, aamulla syttyy valokaari viimeistään 0700.
10v5kkeläkeikään on
No, kun palkkaa tiimiin asiantuntijatehtävään kaverin, joka on 25v itseään nuorempi.Se tunne, kun meinaat laittaa kaverille Canvalla tehdyn CV:n kommentille, koska hänkin laittoi omansa vähän aikaa sitten ja juuri ennen lähetä-napin painamista järkytyt, kun huomaat, että se kaveri on niihin aikoihin ollut ala-asteella, kun minä tein alanvaihdoksen ja lähdin aikuisopiskelemaan toista tutkintoa.
Tämä kaveri on 16 vuotta nuorempi eli syntymävuonnaan olin opiskelija jo, ja kyllä minä sen niin kuin teoreettisesti tiedän, mutta sitä ei vain muista arjessa muuta kuin tällaisina yksittäisinä havahduksina, kun itse shokeeraantuu jostakin, että tuosta ja tuosta on muuten aikaa.
Katoin tänään kanssa sattumalta. 1800e kertymä nyt ja 23v vielä eläkkeelle. Noh, voisin kyllä ottaa tuon jo nyt.10v5kk
Osittaisille pääsee jo 8v10kk päästä.
Hasta la vista, bitches.
Mitä kävit kuunteemassa?Claccicet musiikit käyty kuuntelemassa. Aika rentouttavaa oikeastaan.
38 v10v5kk