Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
pian on pakko lähteä, muuten käy taas niin että siirryn vain sänkyyn pötköttämään

tässä kuuntelen saran hallava levyä

jytää kyllä hienosti!

Kolmen viikon päästä kesälomaa viettämään (vuokra)mökille Kuopion seuduille. Järvivesi arvatenkin viileää.

Mistä saa (halvalla) lihavalle ihmiselle ja normaalille vaimolle märkäpuvut? Siis lähinnä tätä lihavaa minä mietin.

Koira kuitenkin haluaa perseillä järvessä koko ajan ja itsekin haluaisi uida, mutta jos vesi jotain +10 luokkaa, niin ei maistu ilman varustelua.

Se tunne, kun meinaat laittaa kaverille Canvalla tehdyn CV:n kommentille, koska hänkin laittoi omansa vähän aikaa sitten ja juuri ennen lähetä-napin painamista järkytyt, kun huomaat, että se kaveri on niihin aikoihin ollut ala-asteella, kun minä tein alanvaihdoksen ja lähdin aikuisopiskelemaan toista tutkintoa.

Tämä kaveri on 16 vuotta nuorempi eli syntymävuonnaan olin opiskelija jo, ja kyllä minä sen niin kuin teoreettisesti tiedän, mutta sitä ei vain muista arjessa muuta kuin tällaisina yksittäisinä havahduksina, kun itse shokeeraantuu jostakin, että tuosta ja tuosta on muuten aikaa.
No, kun palkkaa tiimiin asiantuntijatehtävään kaverin, joka on 25v itseään nuorempi.

Niin tajuaa, että KOHTA PÄÄSEE ELÄKKEELLE!

:LOL:

Edit. No joo, tänään viimeksi yritin opiskella AI juttuja, että pysyy mukana menossa. Hitosti tulee muutoksia ja pakko yrittää pitää omaakin osaamista ajan tasalla, vaikka 80% leadership-hommat ajasta vie.

Mitä kävit kuunteemassa?

Tämmöstä sekalaista, musiikkitalossa oli.
IMG_6868.webp

Back
Ylös Bottom