Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Pitkällä kypsennysajalla oikein hyvää, liha on aika tummaa ja isosyistä. Ominaismaku ja -haju on selkeä, ei voi erehtyä jos on joskus syönyt. Kokeilin viime kesänä tehdä majavaribsejä, oli ihan ok vaikka vähän kuivahti grilllissä liian korkean lämpötilan takia. Majavan takaosa on vielä pakastimessa ja sen laitan rosvopaistina.

Vähän tekisi mieli viskiä ja sikaria, mutta lapsiviikko menossa ja en jaksa kuunnella nalkutusta mikä noista seuraisi 😃
Tähän voisi heittää läppää, että niin, onhan sitä majavaa tullut sinänsä syötyä paljonkin, mutta mahaan asti vaan kerran. Mutta jätän sanomatta kuitenkin.

Karhua oon 2 kertaa syönyt myös ja toinen oikein maukasta. Siis ihan ruokana.

ChatGPT Image 12.4.2025 klo 19.03.37.webp

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
myös pyllyistä ja pakaroista voisi NAISpuoliset laittaa näyttäviä valokuvia

ei muuten ole DeGröna touhua tuo kuvilla leikkiminen, jos tähän on uskominen

ja miksei olisi, kysyin asiaa samalta robotilta

Carbon Footprint of AI-Generated Images​

• Per Image: Generating a single image with AI can produce approximately 1.6 kg of CO₂, equivalent to driving a gasoline-powered car for about 4 miles .

Ei vissiin analookisia tule.

no se on Minun kohdalla tänään aivan varma, että analogista ei tule

en nimittäin mene tänään enää yhtään mihinkään muualle kun sänkyyn pötköttämään

ja se:kin taitaa tapahtua aivan näillä, näppäimillä, koska: tylsyys on käsin kosketeltavaa

eilen kyllä oli korjaamolla melko,ja,moiset pakarat eräällä nuorella Dooriksella

huhhuh

hän oli ns.sopivasti lihava

eli aivan liian iso Niskalle ja IsolleGeelle, mutta Minulle olisi maistunut

tultiin muuten pentagramin kanssa tänäaamuyönä samaa matkaa koteihimme, koska: molemmat reippaita ja polkupyörällä matkassa

lasken saamiksesi

Back
Ylös Bottom