Minä kuuntelin Ozzyn Bark at moon levyn samalla kun tein aamupalaa. Edelleen aivan törkeän kova levy. Jake E.Lee ihan liekeissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä kuuntelin Ozzyn Bark at moon levyn samalla kun tein aamupalaa. Edelleen aivan törkeän kova levy. Jake E.Lee ihan liekeissä.
Itelle ehkä The Ozzy ollu No Rest For The Wicked, mutta nykyään kyllä ruvennu myös nuo Jaken aikaiset putoaan enemmän ja enemmän. Melkein joka levyllähän sillä oli kasarilla ja ysärillä isoja hittejä ja huippumuusikot.Minä kuuntelin Ozzyn Bark at moon levyn samalla kun tein aamupalaa. Edelleen aivan törkeän kova levy. Jake E.Lee ihan liekeissä.
Toki!Saatana sentään Type O Negativea osaa arvostaa?
Jos on melodiat niin hyvin hallussa mitä Typellä oli, niin ei tarvii minusta hävetä saatika roskiin heittää.Jopa niinkin paljon, etten viitsi etes paljoa kuunnella. Tulee muuten puolihuomaamatta kopioitua liikaa.
Muutama kappale itellä mitkä ihan väkisinkin kuulostaa vähän liikaa typeltä.
Prkl kun ei nykyään enää voi olla kovin uutta ja ihmeellistä. Kaikki on jo tehty.
Täytyy vaan järjestellä nuotteja jotenkuten niin, ettei tunnista kappaletta. Ja silti joskus huomaa vuosien jälkeen, että voivittu...Tehty jo. Roskiin.
Tilasin sen Dominalieden. Sen nimeksi tulee Lissu.Alician juhlissa kukkia ja sidontaa.
Nimenomaan.Jos on melodiat niin hyvin hallussa mitä Typellä oli, niin ei tarvii minusta hävetä saatika roskiin heittää.
Ikimuistoisin hankintani tätä lajia oli Jaakko Tepon karaoke-DVD muuan huoltoasemalta, 18€Aina rapulassa hirvee tarve ostella