Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
250km mökille ois ainakin itelle vähän raaka.. nyt on tuo emännän perheen mökki 100km päässä,
Tää haarukka sopii ihan hyvin ittelle. Mökille ku lähetään, niin sillon lähetään mökille, niin sama se sitte meneekö matkaan tunti vai kolme, jos mökki ja alue on hyvä. (Eli mallia autiotupa, ja lähiNpään naapurimökkiin vähintään 10 km.)
Optimi itelle ois tuommonen muutaman kymmentä kilsaa, että tarvittaessa käy vaikka töiden päälle ja tulee vielä yöksi kotiin.
En ymmärrä tämmöstä mökkeilyä...
Pitäskö se mökkiäkin vielä itekin miettiä.. koskaan oo liikaa rakennuksia, missä juopotella.
Tää on kyllä taivahan tosi. Vaikka juopotella voi kyllä ilman rakennuksiaki, maastoautossa, laavulla, teltassa... Ja siinä ympäristössä, niinku siellä mökilläki.
 
Saat pullon Xantea jos menet sinne häihin tuollaisissa Sonny Crockett-releissä.


View: https://www.instagram.com/reel/C-8jy3SyBDJ/?igsh=dDk2MjloYWV3bGxp

Perkules, kun tuo mun smart casual -pikkutakki on edellisistä kekkereistä sen verran majoneesissa, että pitäs viedä pesuun, ettei oo oikein asiaankuuluvaa relettä nyt himassa.. Ts. joutuu meneen perinteisellä puvulla.

Mutta siis kyllähän tuollaiset kamat pitäs kattoo itelleen. Noissahan on äärimmäistä tyyliä.
 
Joku smart casual -pukeutumisohje kieltää kaulasta liian avonaiset paidat.. mitäs helvettiä tämä on.. tuohan on ihan sontaa niin miehillä kuin varsinkin naisilla.
 
Pitäs kanssa katella, kun keli kuivaa, niin pitäs lähteä testaan tuota uutta fillarin satulaa. En oo kyllä kovin luottavainen, että jää käyttöön tämä Brooksi, kun en minä rupea mitään satulaa rasvaamaan kerran kuussa, että sillä voi ajaa.. mutta testataan ny millanen on istua, ennen ku nakkaan myyntiin.
 
Pitäs ruveta silittään kauluspaitaa ja kattoon lippaskenkää kaapista.. Tuo silittäminenkin kyllä yks asia, joka vituttaa aina yhtä paljon :D Ei varmaan pystyis mitään pukuhommia jo tuon takia..
Ostan nykyään vain sellaisia paitoja, että kun pienellä lingolla pesee ja märkänä ripustaa, niin siliää siten, että ei tarvii rautaa.
 
Pitäs kanssa katella, kun keli kuivaa, niin pitäs lähteä testaan tuota uutta fillarin satulaa. En oo kyllä kovin luottavainen, että jää käyttöön tämä Brooksi, kun en minä rupea mitään satulaa rasvaamaan kerran kuussa, että sillä voi ajaa.. mutta testataan ny millanen on istua, ennen ku nakkaan myyntiin.
Käsketäänkö siinä kerran kuussa rasvaamaan?
Ennoo moisesta kuullut, enkä usko kenenkään noin usein rasvaavan.
Veikkaan, että menisi huoletta 10 vuotta. Itse tulee ehkä kerran vuoteen rasvattua noita kovassa ajossa olevia.
 
Kipu sellaista, että tulee heti mieleen, että jopas on ennätysmäinen närästys.
......
Eikä mene ohi millään piimällä, renniellä, tms. Loppuu kuitenkin sitten 10-20min sisällä kun on liikkumatta.
.........
Semmoista elokuvamenoa ei ollut, eli ei sattunut olkapäähän, leukaperiin tms. Vain helvetinmoinen ”närästys”.
Hyh.

Itsellä ollut illalla/yöllä kun käynyt makuulle tuota närästysvaivaa. Ja ei ole auttanu mitkään litkut. Kerran jos toisenkin käyny sydänfilmissä asian tiimoilta kun luultu omasta ja lääkärin toimesta ettei ole närästys ja mitään ei ole löytyny.
 
Ostan nykyään vain sellaisia paitoja, että kun pienellä lingolla pesee ja märkänä ripustaa, niin siliää siten, että ei tarvii rautaa.
Joo, mulla on itelläkin noita jotain "itsestään siliäviä" tai mitä lie, jotka pysyy tosiaan varsin hyvänä, kun vetäisee vaan pesusta henkariin. Oon vaan turvonnu veks noista tuoreemmista, niin pitää mennä tuommoisella vähän reilummalla vanhemmalla paidalla.. laihikselle pitää..

Käsketäänkö siinä kerran kuussa rasvaamaan?
Ennoo moisesta kuullut, enkä usko kenenkään noin usein rasvaavan.
Veikkaan, että menisi huoletta 10 vuotta. Itse tulee ehkä kerran vuoteen rasvattua noita kovassa ajossa olevia.
Kerran parissa kolmessa kuussa tais olla tuo ohje, mutta joo, tuo on ihan hyvä tieto, jos noi pysyy kondiksessa ilmankin.

Sen mukana tulleen 2,5ml rasvan sipaisin sinne pohjaan ja ihan hitusen päälle, mikä käskettiin, että auttais sisäänajossa.
 
@Eräsjormailija


"Ruma on ja esteettisesti tosimiehen kampe, vaatii itseluottamusta mm. karvaisen Jane Fonda kuvan takia"
On kyllä hieno.
 

Ei varmaan kiinnosta ketään, mutta tuli itelle joku aika sitten uutena tietona, että tuon biisin kitaroita ei oo soittanu Richie Sambora, vaan nykyään varmaan eniten tubettajana tunnettu Tim Pierce, joka ilmeisesti aikanaan ollut varsin kova ja tunnettu studiomuusikko. Nosti hänen pisteitään, kun pidin vaan jotain tusinatubettajana.
 
Kerran parissa kolmessa kuussa tais olla tuo ohje, mutta joo, tuo on ihan hyvä tieto, jos noi pysyy kondiksessa ilmankin.

Sen mukana tulleen 2,5ml rasvan sipaisin sinne pohjaan ja ihan hitusen päälle, mikä käskettiin, että auttais sisäänajossa.
Kastumiselta noita tulee varjeltua, mutta onhan noita mummopyöriä paljon, joissa nahkasatula on ollut säiden armoilla ilman mitään huoltoa 30-40 vuotta ja ihan ok kunnossa ovat.
 
Back
Ylös Bottom